2/24/2016 03:44:00 PM

AWM-Poznaję... Dinozaury

Dzisiaj o książeczce, która skradła serce mojego małego Łobuziaka. Wydawnictwo AWM i niezwykła książka "Poznaję... Dinozaury".

Książka od razu spodobała się synkowi, bo jest on fanem dinozaurów i.... naklejek, a książeczka to zbiór 285 naklejek, które pół wieczora mój syn namiętnie odklejał i przyklejał na planszach w książeczce.







Bardzo mu się spodobało naklejanie. Naklejki są kolorowe i przyjemn dla oka, łatwo je się odrywa z książeczki- miewałam już wyklejanki takie, że nawet ja jako dorosła osoba nie mogłam odkleić naklejki. Tutaj naklejki są dokładnie nacięte i łatwo się je odrywa. 

Ponadto książka ma część do naklejania ale zawiera także kolorowanki, do pomalowania wedle uznania małego artysty. Oczywiście kolorowanki też przedstawiają dinozaury.







Książeczka pozwala dziecku stworzyć barwny i niezwykły świat, który roić się będzie od dinozaurów latających, biegających czy pływających. Tylko dziecięca wyobraźnia jest tutaj ograniczeniem, dziecko może wyklejać piękne plansze kolorowymi naklejkami z dinusiami. Może kolorowac i dodatkowo na kolorowance także zamieścić naklejki z dinozaurami, bo jest ich naprawdę sporo.




Bardzo fajne jest to, że plansze do wyklejania są śliskie, dzięki czemu dziecko może dokonać małej poprawki przyklejania nalepek, bo z części śliskiej łatwiej oderwać. Kolorowanki natomiast wykonane są na papierze matowym. To książka, która nie ogranicza, pozwala dzieciom przenieść ich wyobrażenia na papier. Mój syn miał wiele radości i naprawdę chyba pierwszy raz widziałam go tak skupionego na wyklejaniu. Siedział i tworzył to co umyślił sobie w swojej małej główce, nie ma żadnych wyznaczonych miejsc, gdzie musiałby nakleić . Pełna swoboda naklejania i malowania - czyli to co dzieci lubią najbardziej.

Ja zdecydowanie polecam tą książeczkę, bo jest fantastyczna. Książeczka do nabycia TU. Zapraszam także do polubienia profilu facebookowego wydawnictwa AWM

7 komentarzy:

  1. Naklejki to jest to co córcia kocha najbardziej w tych książeczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OJ JAKA CUDNA DLA MOICH BY SIE SPODOBALA

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna ksiazeczka, a do tego naklejki :) rewelacja :) ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała książeczka a mój mały też uwielbia teraz naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna zabawa dla dzieci mój Miki lubi naklejki

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger