6/22/2018 03:33:00 PM

AMEET-Super Wings Maluch odkrywa Co kryją okienka?

Super Wings mój syn bardzo lubi , dlatego postanowiłam sięgnąć po książeczkę z tymi bohaterami i chociaż ktoś powie, że to dobra książeczka dla 3 latków, to mój syn ma z nią wiele radości i codziennie każe sobie ja czytać od nowa.



Książka wydana w dużym formacie i kartonowych stronicach, dzięki czemu nawet mniejsze dziecko bez trudu sobie poradzi z otwieraniem kolejnych stron. Książka zawiera krótkie, ale bardzo wciągające wierszyki, wierszyki które zarazem są też trochę jak zadania, czy polecenia.
Dziecko z tą książeczką poznaje kolory, liczby, kraje i naprawdę odkrywa tajemniczy dla niego świat. Kolejne otwierane okienka to kolejna fascynacja, zaskoczenie i radość w oczach dziecka.
Mój syn bardzo lubi takie książki, właśnie z okienkami, lubi zgadywać co kryje się pod zamkniętym okienkiem i ma tą radość w oczach kiedy udaje mu się prawidłowo wskazać odpowiedź.
Książeczka niezwykle kolorowa i zawiera sporo obrazków z bohaterami bajki Super Wings więc jest nie lada gratką dla jej fanów. Barwne ilustracje pobudzają wyobraźnię małego czytelnika, sprawiają, że łatwiej zapamiętują przekazywaną w książeczce wiedzę.







Ta książeczka spodoba się i 3latkowi i 5latkowi jesli tylko lubi Super Wings:)
Ja bardzo polecam AMEET bo mają bardzo ciekawe książki dla dzieci, kolorowe i przede wszystkim uczące i bawiące dzieci. Zapraszam także na ich Facebooka

5 komentarzy:

  1. Super książeczka mieliśmy podobna i strasznie ja uwielbiały :) co prawda inna historia ale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna książeczka. A ile przy tym zabawy i radości dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie wydana ksiazeczka,ktora zainteresuje kazdego fana Super Wings i zapewni wiele radosci podczas odkrywania kolejnych okienek

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka,która bawi i uczy.Mój syn akurat nie jest fanem tego ale i tak sądzę,że książeczka przykuła by jego uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba wstyd się przyznać, bo mam trochę więcej lat niż 5, ale mnie się też takie propozycje książkowe podobają, a dlaczego? bo każdy lubi odkrywać. Twarda okładka i stronnice sprawiają, że dziecko jej nie zniszczy a sposób jak Pani napisała prezentacji wierszyki tym bardziej zachęcają do odkrywania więcej i więcej. Budzą ciekawość, a ciekawość sprawia że dziecko z chęcią sięga po takie książki i z uśmiechem się bawi

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger