6/13/2018 04:06:00 PM

Vespera- Mydła w płynie

Pora tez na kolejne mydła potasowe od Vespera, tym razem są to mydła w płynie, do mycia rąk. Na pierwszy rzut oka mydło to mydło i cóż może być wyjątkowego? Tak zapewne powiedziałby mój tata, który nigdy do kosmetyków nie przywiązywał uwagi. a natomiast jako alergik i mama małego atopika już zdecydowanie przywiązuję wagę do kosmetyków.  Mydła potasowe uznane są za jedne z najbezpieczniejszych mydeł dla alergików, dlatego tak bardzo się z nimi zaprzyjaźniliśmy.


My dostaliśmy dwa warianty mydeł w płynie:
Mydło z zieloną kawą
Mydło lawendowe

Mydło potasowe z zieloną kawą to idealne mydło dla mnie i dla każdej kobiety dbającej o zdrowy, młody wygląd swojej skóry. Bo dłonie to przecież wizytówka nie tylko kobiety, ale także mężczyzny więc o dłonie należy dbać. Mydło z zieloną kawą świetnie wygładza skórę dłoni, ujędrnia ją i hamuje procesy starzenia się skóry. Mydło ładnie pachnie, pozbawione jest wszelkich substancji szkodliwych, uczulających. Mydło ładnie pachnie zieloną kawą, z tego względu świetnie także zabija wszelkie kuchenne zapachy, które utrzymują się na dłoniach, np. ryba, cebula, czosnek. Mydełko jest dość gęste, ale pod wpływem wody świetnie się pieni.

Mydło lawendowe to z kolei idealne mydło dla mojego dziecka. Mydło potasowe z olejkami lawendowymi to bowiem idealne mydło, dla takich małych Łobuzów jak mój syn. Mydełko przyspiesza regeneracje naskórka, gojenie ranek, nawilża, wygładza i pielęgnuje skórę dłoni. A w dodatku lawendowe olejki działają odprężająco, relaksująco. Mydełko tak jak i to z zieloną kawą nie zawiera żadnych szkodliwych substancji, któ
re wywołałyby uczulenie. Mydełko świetnie sprawdza się teraz, w czasie kiedy syn szaleje po placu zabaw, na działce i każdy upadek dotyka jednak skóry na dłoniach. Dzięki temu mydłu szybko przychodzi regeneracja naskórka i przy okazji pięknie lawendowo pachnie.



Ja jestem bardzo zadowolona z mydeł Vespera, bo wreszcie nadszedł czas ukojenia dla skóry dłoni, które niestety często cierpią, zwłaszcza moje od detergentów. Polecamy Wam Vespera i zapraszam też na ich Facebooka

8 komentarzy:

  1. Ciekawe sa te mydełka zwałszcza że i zapach lawedny kocham i zapach kawy kusi

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam dwóch małych atopików. Dobrze wiedzieć że te mydła są ok. A poza tym uwielbiam zarówno zapach kawy jak i lawendy

    OdpowiedzUsuń
  3. Tą firme jeszcze nie znam z chęcią bym wypróbował zaciekawiły mnie swym zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mydelka swietne i z pewnoscia kusza swym zapachem,a sklad zacheca do wyprobowania

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekskluzywne opakowania ,ciekawe mydełka ,wspaniała ozdoba łazienki

    OdpowiedzUsuń
  6. Te mydełka wyglądają na bardzo ekskluzywne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem szczerze, że myślałem podobnie jak Pani tata mydło to mydło, jednakże kiedy moje dzieci kiedyś umyły rączki jakimś nie markowym mydłem a potem miały bardzo suche rączki stwierdziłem ,że czasem nie warto oszczędzać, gdyż suma sumaru kremy do pielęgnacji tych rączek były drogie. Prezentowane mydła przez Panią wydają się bardzo interesujące Mydło z zieloną kawą
    Mydło lawendowe sam zapach budzi zainteresowanie, a dalszy opis zachęca do zakupu. Ciekawe produkty

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger