6/14/2018 02:18:00 PM

Babaria Kasadi- Żel pod prysznic do skóry atopowej

Czas najwyższy podzielić się moją opinią o żelu pod prysznic do skóry atopowej na bazie 100% wyciągu z aloesu, bez parabenów, alkoholu, alergenów, sulfatów SLS/SLES.
Żel zamknięty jest w butelce o pojemności 600 ml, jest to dość spora butelka, która starczy na długi czas. Ten żel świetnie sprawdzi się dla całej rodziny, bo i dla dzieci jest bezpieczny i dla dorosłych.





Pozbawiony wszelkich szkodliwych substancji, delikatnie oczyszcza i nawilża skórę. Żel jest biały, raczej nie jest wodnisty, ale też nie jest gęsty. Za to jest bardzo wydajny, nie trzeba go używać zbyt dużo by umyć ciało. Żel raczej się nie pieni, ale dokładnie myje, nawilża i przede wszystkim chroni skórę.
Zawarty w nim aloes dba o stan skóry, poprawia jej kondycje, nawilża, wygładza. Dba o skórę atopową, łuszczącą się i przesuszoną. Idealny tak naprawdę do każdego rodzaju skóry, bo i opakowanie takie RODZINNE:)
Żel pozostawia bardzo delikatny zapach na skórze, sprawia że skóra jest dogłębnie nawilżona, wygładzona, wszelkie zmiany skórne złagodzone. Nam bardzo przydaje się podczas korzystania z kąpieli pod prysznicem. Mój Filip lubi kąpiele pod prysznicem, ale wtedy bardzo ciężko dbać o jego kapryśną skórę, dlatego tak bardzo zadowolona jestem, ze poznałam własnie żel pod prysznic od Babaria Kasadi, bo on jeden pomaga nam walczyć z atopowymi zmianami.
Podoba mi się też jego uniwersalność, że można go zastosować i u dzieci i u dorosłych, dzięki czemu zaoszczędzę miejsca pod prysznicem.




Ja zdecydowanie polecam Wam żel pod prysznic od Babaria Kasadi i zapraszam także na ich Facebooka

10 komentarzy:

  1. Super balsam.Zachęcający do wypróbowania.Duża butelka dla całej rodziny.Extra

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęcająco brzmi a wiem że mają dobre produkty sama mam 3 produkty i żal że sie kończą

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zel dla calej rodzinki,a i mysle,ze corka ze sklonnoscia do wysuszania i podraznien moglaby z nami z niego korzystac skoro polecany jest nawet przy skorze atopowej

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna recenzja. Bez zbędnej chemii, do skóry wrażliwej i atopowej i to, że może korzystać cała rodzina to ogromne zalety z całą pewnością.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama bym go wypróbowała.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Musiałabym kupić dla córki ,mimo iż już prawie dorosła na niestety problem od urodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Alicja Szpunar-Chyćko:) Bardzo przydałby się taki żel , zwłaszcza do wrażliwej skóry, przesuszonej - u mnie w rodzinie byłby mile widziany. Bardzo mnie nim zainteresowałaś , dzięki tak rzeczowo i konkretnie napisanej recenzji ! Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. !00% wyciąg z aloesu,całkiem niezły tez żel a wręcz rewelacyjny do skóry atopowej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mając 2 małych dzieci warto mieć w domu produkty dla dzieci, ale i tez takiej które nie zaszkodzą gdyby brzdące użyły przez przypadek. 100% wyciągu z aloesu, bez parabenów, alkoholu, alergenów, sulfatów SLS/SLES to skład który na pewno nie zaszkodzi. Podoba mi się również pojemność 600 ml, a że jak doczytałem jest zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych to więcej miejsca w łazience.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger