6/12/2018 03:10:00 PM

Faberlic Uroda- Czekoladowy żel pod prysznic Skarby Wschodu SPA

Każdy chyba kocha czekoladę. A gdyby tak móc poczuć czekoladę na sobie? To możliwe z żelem pod prysznic od Faberlic.
Nie wiem czy jest ktoś, kto oparłby się temu zapachowi, mój syn co wieczór woła czekolady kiedy wychodzę spod prysznica;) Ten żel jest po prostu cudowny. Kremowy, gęsty i do tego pięknie pachnący. Żel zamknięty jest w butelce o pojemności 200 ml, ale jest gęsty i kremowy więc jest też wydajny i starczy na naprawdę długi czas. Wystarczy niewielka jego ilość na dłonie i po dodaniu do niego wody ładnie się pieni. Ja zawsze staram się myć tą właśnie pianką, dzięki czemu moja skóra pięknie pachnie czekoladą, taką ciepłą, mleczną czekoladą ;)





Żel jest delikatny, nie pozostawia na ciele żadnych niepożądanych śladów. Nie uczula.  Żel bardzo fajnie myje, pozostawia skórę czystą, pachnącą i nawilżoną.
Jest wydajny, o czym już wspominałam, dlatego mimo można by uważać niewielkiego opakowania i tak wystarczy na dłuższy czas, ja używam już 3 tydzień i nadal jest więc uważam go za wydajny:)
Uwielbiam ten jego czekoladowy zapach, który przynosi mi taką błogość po całym dniu .




Bardzo Wam polecam ten żel i zapraszam do Faberlic Uroda.

10 komentarzy:

  1. Mmm nie będzie się chciało wyjść spod prysznica😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm nie będzie się chciało wyjść spod prysznica😍

    OdpowiedzUsuń
  3. coś dla mnie uwielbiam żele i do tego jeśli pachnie czekoladą to coś naprawdę nprzyjemnego

    OdpowiedzUsuń
  4. Z takim aromatycznym żelem kąpiel to czysta przyjemność i relaks .Uwielbiam czekoladę więc pewnie byśmy się polubili

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czekolade.Jej zapach w żelu pod prysznić super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach czekolady podczas kapieli to musi byc cudna sprawa 👍 Z checia bym wyprobowala,bo uwielbiam czekolade zarowno jesc,jak i rozkoszowac się jej wspanialyn zapachem w kosmetykach

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach czekolady podczas kapieli to musi byc cudna sprawa 👍 Z checia bym wyprobowala,bo uwielbiam czekolade zarowno jesc,jak i rozkoszowac się jej wspanialyn zapachem w kosmetykach

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten zapach czekolady zdecydowanie działa na nasze zmysły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa propozycja,zwłaszcza dla płci pięknej ,powód? Nie znam kobiety która nie lubi czekoladek. Ciekawy zapach, fajna konsystencja. Powiem szczerze, że moja żona kiedyś nabyła żel tez czekoladowy ale innej formy, był niestety rzadkiej konsystencji. Żel na skórze fajnie sie rozsmarował, ale jak go spłukiwałem to pierwsza myśl ,"nie możliwe bym był tak brudny" hehe bo woda wprost była taka brązowa. Na szczęście uspokoiła mnie żona, która miała takie same uczucie jak ja, że ten kolor to powód żelu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger