6/26/2018 01:04:00 PM

Wydawnictwo Aksjomat- Przedszkolak zaczyna pisać oraz Przedszkolak zaczyna liczyć

Moje dziecko od dłuższego już czasu liczy bez zająknięcia i do czterdziestu paru , tak samo jak alfabet zna i potrafi pojedyncze wyrazy przeczytać, ale jeśli o pisownie chodzi to idziemy naprawdę wolno w porównaniu z tym co wypowiada;)
Dlatego bardzo podobają mi się książeczki wydawnictwa Aksjomat, które pomagają mi ćwiczyć z Filipkiem pisownie czy to liczb, czy to literek.








"Przedszkolak zaczyna liczyć " to naprawdę pomocna książeczka do nauki liczb od 1 do 10, każda cyferka ma swoją osobną stronę, gdzie na dziecko czeka jedna linijka wykropkowanej, danej cyferki do obrysowania, oraz przeróżne ciekawe zadania. Od kolorowania, łączenia kropeczek, po szukanie drogi czy po prostu liczenie zwierzątek na obrazkach. Zadania są ciekawe jak dla 5-6 latka i nauka cyferek staje się ciekawsza, atrakcyjniejsza.





"Przedszkolak zaczyna pisać" to z kolei książeczka do nauki pisowni literek. Na stronach mamy co prawda wymieszany alfabet, ale każda literka pokazana jest pisownia i dużej i małej litery. Nie brakuje także ciekawych zadań na kolorowanie, czy szukanie drogi, labirynty i mnóstwo kolorowania. Książeczka bardzo podoba się mojemu Filipkowi, który zaciekle uczy się pisowni alfabetu.


Książeczki bardzo nam przypadły do gustu i są bardzo przydatne nawet teraz kiedy już dzieci kończą rok szkolny. Dzięki nim mój syn zaczyna coraz więcej pisać i liczb i literek i składa pięknie nowe wyrazy, nie wspomnę że podpisuje się swoim imieniem. Wakacje to także dobry czas na naukę przez zabawę, dlatego nawet na deszczowe dni polecam te dwie książeczki dla przedszkolaczków. My polecamy Wydawnictwo Aksjomat i zapraszam na ich Facebooka. 

7 komentarzy:

  1. Fajne książeczki i mojemu sie przydadza cpo prawda idzie do 4 latków ale nauka pisania tez pewnie bedzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne książki. Mój synek też bardzo lubi takie zadania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe propozycje wprowadzajace dziecko w swiat nauki 😇

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie książki, które oprócz bawić dzieci maja głębszą myśl -uczą. Od małego gdy dziecko nauczymy w taki sposób przyswajać wiedze, chętniej będą się uczyć w późniejszym wieku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie książeczki 😁

    OdpowiedzUsuń
  6. To wydawnictwo jest mi mało znane.Obie książeczki są fantastyczne,zachęcają dzieci do nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Są fantastyczne...ile wiedzy można nabyć...super ćwiczenia😊

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger