6/19/2018 01:24:00 PM

Manufaktura lawenda- woreczki z lawendą

Pamiętacie szafy naszych babć, ta naftalina , która niby chroniła ubrania przed molami, ajć. Ja nie cierpiałam tego zapachu, ale moje babcie stosowały też lawendę i ten zapach bardzo mi się podobał. Dlatego i ja w swoich szafach rozkładam lawendowe woreczki od Manufaktura lawenda.


Woreczki są niewielkie, ale zawierają same kwiaty, dokładnie ususzone kwiaty, które pięknie pachną i nie tylko pachną, ale także chronią nasze szafy przed ewentualnymi molami. Ostatnio czytałam u jednej znajomej, jak zafundowała sobie mole, wraz z nową bluzką ze sklepu. Także gdybym i ja miała zakupić mole z nową bluzką czy innym ciuchem, wolę być ostrożna.
Woreczki są niedrogie, a zapach lawendy unosi się w szafie , dzięki czemu ładnie pachnie w szafie, a ubrania nie przesiąkają zapachem.
Do tego nie boję się o mole, bo lawendy się one boją.
Ja bardzo lubię zapach lawendy więc po prostu jest to dla mnie odprężający zapach.
Woreczki pełne są suszonych kwiatów, więc bez obaw że coś się pobrudzi, albo ze będę pachniały tylko kilka dni jak inne zapachu do szafy, lawendę wystarczy poruszyć troszkę i od nowa ją czuć.
Dla mnie woreczki z lawenda są dużo lepsze niż zapachy do szafy, bo pachną długo dłużej i nie kosztują wiele. Są tez w 100% niebrudzące szafę, nie muszę nigdzie ich przyklejać, zawieszać , wystarczy położyć je na półce i już.


Ja polecam Wam Manufakturę Lawenda, bo znajdziecie tam wiele ciekawych, lawendowych kosmetyków, są boskie mówię Wam używam i niebawem kolejne opinie o nich:)
Polecam także polubienie ich na Facebooku

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam zapach lawendy :) mole na szczęscie w domu nie przebywają ale kto ich tam wie kiedy sie moga pojawić , dobrze wiedziec co je odstraswzy pozostawiająć zapach piekny

    OdpowiedzUsuń
  2. Lawenda cudnie pachnie i odstrasza mole...czego chcieć więcej?

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne sa te lawendowe woreczki i dobrze miec takie w szafkach,by ustrzec się przed ewentualnym wrogiem ubran,a do tego po otwarciu bedzie unosil się przyjemny zapach

    OdpowiedzUsuń
  4. Lawenda to jeden z moich ulubionych zapachów. Takie naturalne rozwiązanie na mole do szafy chętnie bym zakupiła

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama ma w ogródku lawendę i robi woreczki do szafy,także coś o tym wiem :) Jeśli ktoś nie ma możliwości to takie woreczki od Manufaktury to idealne dla nich rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lawenda Lawenda. Powiem szczerze, że moja żona ostatnio dostała od koleżanki ususzoną lawendę, ale włożyła woreczek który nie wyglądał tak estetycznie. Warto mieć taki woreczek jak Pani prezentuje, gdyż ten od mojej żony niestety się rozwalił i tyle pozostało nam z lawendy jak odkurzacz wciągnął taki, który jest powyżej prezentowany nie tylko się dobrze prezentuje ale jest skuteczny i trwały.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger