6/06/2018 03:54:00 PM

Lazell perfumy- Gold Madame

Dzisiaj ostatnia opinia z Lazell Perfumami, tym razem Gold Madame, to odpowiednik jakże drogich Q. Paco Rabanne Lady Milion. Zapach należy do kwiatowo-owocowych zapachów dla kobiet. 




Ja otrzymałam wersję 33 ml, idealna do torebki. Perfumy zamknięte w prostym, szklanym flakonie, który bez problemu zmieści się w każdej damskiej torebce. A zapach jest po prostu idealny na lato, świeży, delikatny i zarazem bardzo kobiecy.  Już od pierwszego razu zakochałam się w nim, bo bardzo pasuje na ciepłe dni, nie jest za mdły, a jednak jest słodkawy, więc w moim typie. 


Perfumy są trwałe, utrzymują się około 6 godzin, tyle ja je wyczuwałam, więc za ich cenę są naprawdę rewelacyjne. 
Do tego ten zapach, który działa uwodzicielsko w letnie dni, odświeżająco i zarazem kusząco. Nie jest mdły, nie jest duszący, ani ciężki. Jego energetyczne nuty gorzkiej pomarańczy, połączone ze słodkimi miodowymi akcentami oraz zapachem kwiatów neroli i gardenii sprawiają, że ten zapach jest idealnie zbilansowany pomiędzy słodyczą, a orzeźwieniem. 
Perfumy są odpowiednikiem innych drogich perfum, więc jeśli nie chcecie wydawać majątku to zdecydowanie polecam Wam perfumy Lazell, dostępne są one np. w Rossmannie.

Polecam Lazell

8 komentarzy:

  1. chyba poszukam ich , no może w innej wersji zapachowej ale ciekawie brzmią perfumy tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zapach...gorzka pomarańcza...to jest to co lubię♥️

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć że można je dostać w Rossmannie

    OdpowiedzUsuń
  4. Super perfumy i ekstra,ze sa takiej pojemnosci,bo mozna je bez problemu schowac do torebki i miec zawsze przy sobie

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tego co zauważyłem moja żona sobie bardzo ceni taką małą wersję perfum która idealnie pasuje do jej torebki. Zapach idealny na letnie dni, gdyż nie będzie duszący dla otoczenia, a ważnym aspektem jest i łatwość dostępność produktu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie gabarytowo male :-) w kobiecej torebce znajduje sie wszystko wiec musi znalexc sie I odswiezajace perfumy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super perfumy.😘😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Te perfumy bardzo mnie zaintrygowały :) Ten zapach musi być boski i idealne do każdej torebki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger