6/07/2018 09:21:00 PM

Wydawnictwo Media Service Zawada- Blaze i mega maszyny. Dodaj gazu!

Blaze i megamaszyny to pierwsza taka bajka, która przekonała mojego syna do zabaw autkami. Poza strażackimi wozami nie uznawał żadnych innych autek. A teraz w domu szaleje Blaze, Crusher i Pickle, dlatego kiedy odkryłam że wśród książek do opisania mamy Blaze'a wiedziałam, że mój syn oszaleje na jej punkcie- nie myliłam się. 



Książeczka zawiera 15 stron niezłej zabawy, dzięki której dziecko wiele się uczy. Poza tym, że to wspaniała zabawa dla dziecka i jego rodziców, dzięki której możemy wspólnie sprawdzić swoją wiedzę na temat megamaszyn, to przy okazji jest wiele zadań, które pozytywnie wpłyną na nasze dzieci. 


W środku książki znajdziemy naklejki, do wykorzystania na odpowiednich stronach książki. Dzieci mogą tu kolorować, pokonywać labirynty, uczą się schematów, logicznego myślenia, odnajdywać różnice pomiędzy obrazkami. Na samym końcu czeka na dzieci plakat do dowolnego uzupełnienia naklejkami, tak by to dziecku odpowiadało i się podobało. 





Książeczka mojego syna zajęła na dłuższy czas, wiele wspólnie rozwiązywaliśmy i świetnie się przy tym bawiliśmy. Takie książki jak ta uczą, bawią i sprawiają że czas podczas deszczowych dni płynie szybciej:)
My zdecydowanie polecamy Wydawnictwo Media Service Zawada i zapraszamy do nich na Facebooka

7 komentarzy:

  1. Książka z którą miło się spędza czas ,która rozwija i uczy. Polecam z nią dzieci nie będą się nudzić

    OdpowiedzUsuń
  2. Mysle,ze mlodszej coreczce spodobalaby się ta ksiazeczka,bo uwielbia naklejki i ostatnio wybiera malowanki i puzzle z autami 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój synek tez lubi i ciągle o nim mówi to chyba pierwsza poza psim patrolem bajka którą wprowadza do zabawy w domu swoimi zabawkami

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tak książka zachęca do zabawy autkami to chętnie ją kupię dla Kubusia by miał zajęcie. Synek bardzo lubi książki, ale autkami bawi się rzadko, w końcu nadszedł czas by rozwijać dalej Jego wyobraźnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne :-) Kubus mialby niezla zabawe a ja chwile dla siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że książeczka będzie jeszcze dostępna jak synek podrośnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje dzieci zwłaszcza syn polubił tą bajkę.Ulubieni bohaterzy bajek nie tylko w telewizji.Widzę,że książeczka jest super ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger