6/05/2018 12:35:00 PM

Perfumy MK- Męskie perfumy

Przyszedł czas i na kolejne perfumy od Perfumy MK, tym razem dla panów:) Mój maż uwielbia się oblewać wręcz perfumami;) Więc u nas idzie ich dużo, ale nie każdy męski zapach jest fajny, jest trwały czy też po prostu pasuje do danego typu mężczyzny, prawda?


Z perfumami MK poznałam się ja- z damskimi, więc bez obaw sięgnęłam po flakon perfum męskich i przekazałam mężowi do testów. Wiecie obawa, że "udusi" mnie zapachem była wielka. Wybrałam dla niego zapach odpowiadający Acqua di Gio Armani, bo to jego ulubiony zapach, mój zresztą też. I to był strzał w 10:)Zapach praktycznie taki sam jak oryginalne perfumy, długo utrzymują się na ciele, jest jak dla mnie idealny, męski, ale nie duszący. 




Zamknięty w prostym, szklanym flakonie o pojemności 50 ml, który na pewno starczy na dług czas nawet mojemu mężowi, który tak uwielbia ciągle używać perfum. 

Zapach idealnie nadaje się i na dzień i na wyjście, to zapach dla silnych, odważnych, pewnych siebie mężczyzn. Ma po prostu niepowtarzalny zapach, taki dość tajemniczy, a zarazem wyzywający, taki który dodaje pewności siebie. 
Mnie osobiście bardzo ten zapach się podoba, bo jest uwodzicielski i tajemniczy.
Dlatego też polecam Wam Pefumy MK, bo perfumy od tej firmy są trwałe i bardzo zbliżone do oryginałów, wiec po co przepłacać. Zapraszam także na ich Facebooka

7 komentarzy:

  1. Ciekawe u mnie mąż akurat z perfumami ma mniejszy kontakt jemu dezodorant styka :) czas go zaopatrzyć a nóz sie przekona

    OdpowiedzUsuń
  2. WARTO WZIĄĆ POD UWAGĘ TĘ MARKĘ😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę poznać tę markę bo skoro te perfumy niczym nie różnią się od oryginału to po co przepłacać

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Pani mężem mógłbym podać sobie rękę. Moja żona ciągle mi mówi, że ja je chyba pije, ale prawda jest zupełnie inna. Po prostu szukam swego zapachu, szukam perfum które długo pozostają na ciele, ale po opinii chętnie spróbuje polecanych przez Panią.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po co tracic kupe kasy na perfumy jak mozna miec tansze a rowniez dobre odpowiedniki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałem okazje wypróbować perfumy tej firmy są super pięknie pachną i długo zapach się utrzymuje Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę,że zapach spodobałby się mojemu mężowi :) Prosty flakon a w nim magiczna woń perfum :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger