6/25/2018 06:38:00 PM

BIMAGO.PL- Obraz dla dzieci

Dzisiaj chciałam Wam pokazać obraz, który dotarł do nas już jakiś czas temu, ale przez wszelkie choroby jakoś nie było czasu na to wiercenie w ścianie, żeby go zawiesić, a jak inaczej pokazać piękno obrazu, jak nie na ścianie?




Obraz jest przepiękny, nasza planeta jest pięknie pokazana, obraz idealnie pasuje do pokoju chłopięcego i dziewczęcego. Jest uniwersalną ozdobą, dlatego świetnie sprawdzi się do wspólnego pokoju dzieci.
My nie mamy problemu, Filip jest jeden więc i obraz jest wybrany pod jego gust. Mój syn interesuje się światem, dlatego chciałam stworzyć w jego pokoju odpowiedni klimat:)
Kula ziemska to bardzo ładny obraz, dostępny jest w różnych rozmiarach 86 na 86 cm, wykonany bardzo starannie na płótnie.
Obraz jest lekki mimo swoich rozmiarów, dlatego bardzo łatwo się go montuje na ścianie, wiadomo duże obrazy są ciężkie i trzeba wtedy wiercić grube, duże wkręty, żeby stabilnie się trzymał na ścianie, ten obraz jest lekki dzięki zastosowaniu krosna o grubości 2 cm i wystarczą standardowe wkręty , a nawet gdyby obraz spadł nikomu krzywdy nie zrobi.





Obraz ma bardzo ładne barwy, nasycone, żywe dzięki czemu idealnie nadaje się do ożywienia ścian w pokoju dziecięcym.

Jest naprawdę bardzo ładny i bardzo dobrze wykonany, stabilny, ładnie naciągnięte płótno na krosno, bez zbędnych niedoskonałości. Kolory są nasycone i naprawdę obraz prezentuje się jeszcze lepiej niż na zdjęciach, musicie mi uwierzyć na słowo.

Teraz macie też szansę kupić go taniej, bo widziałam, że jest promocja na ten obraz. A ja polecam, mój syn jest zachwycony swoją kulą ziemską,więc wierzę że innym dzieciom także przypadnie do gustu.
Dodatkowo taka kula ziemska to obraz na lata, bo nadaje się także w pokoju dorastających dzieci, nam posłuży długie lata, a więc kupując obraz możemy też wziąć ten czynnik pod uwagę, że jest to obraz uniwersalny i dla dziewczynki i dla chłopca i nada się do pokoju maluszka i dla starszaka, a nawet dla nastolatka.

Polecam Wam serdecznie zakupy u Bimago, pakują niezwykle starannie, realizują zamówienie szybko i do tego stały, miły kontakt z klientem, więc tylko takich firm nam trzeba, bez złości i bez problemów po drodze w realizacji naszych zamówień. Razem jeszcze polecam zakupy u Bimago oraz zapraszam Was na ich Facebooka

6 komentarzy:

  1. Mojej córci by sie spodobał taki obraz , synkowi tez ale jej prędzej lubi takie :) Kto wie może z czasem dostana każdy swój do swojego pokoju

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie przedstawiona nasza planeta i ta kolorystyka 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, żywe i nasycone kolory z pewnością ożywią, nadadzą odrobinę szaleństwa w pokoju dziecka .obraz wygląda bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie się prezentuje w tej formie i z pewnoscia stanie się idealnym dopelnieniem wnetrza

    OdpowiedzUsuń
  5. Obraz idealnie wpasowałby się do pokoju moich dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem szczerze, że po recenzji książkowej myślałem że jest okładka książki, ale jak się przyjrzałem to jestem zdumiony co do precyzji obrazu. Ma Pani całkowitą rację,że ów obraz nadaje się nie tylko o pokoju dziecięcego ale i pięknie wyglądałby w salonie. Ukazuje piękno naszej kuli ziemskiej.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger