6/11/2018 02:48:00 PM

Animos- Dora poznaje świat . Kształty

Mój syn uwielbia Dorę, toteż wybór był prosty, jeśli mamy się uczyć to z Dorą. Książeczka przeznaczona dla dzieci w wieku 4+, a wiec idealnie dla mojego dziecka. Mój Filip kształty zna, choć owal to jajko;) a kwadrat i prostokąt są dla niego takie same, dlatego postanowiłam poćwiczyć z nim własnie kształty, z pomocą Dory było to przyjemne i skuteczne, bo po kilku zadaniach Filip zapamiętał że owal to owal. 


Poza zadaniami na rozpoznawanie kształtów znajdziemy tutaj mnóstwo wspaniałej zabawy z Dorą, Gutkiem, a nawet Rabusiem. książeczka ma dołączone naklejki co niewątpliwie ja uatrakcyjniają. Dzieci mogą poćwiczyć rysowanie figur, a więc mamy tu nie tylko ćwiczenia na spostrzegawczość i zapamiętywanie, ale także ćwiczenia manualne, ćwiczenie ręki. Znajdziemy także zadania na liczenie, rozpoznawanie kolorów .
Książeczka jest bardzo ciekawa, kolorowa, zachęca dziecko do różnych aktywności, a za każde zadanie nagradza, pochwałą od samej Dory. Dla fanów Dory te pochwały to są naprawdę niesamowite "nagrody".
Książeczka wciągnie największego leniuszka i zachęci go do wspólnej zabawy.





Tą i inne książeczki nabyć możecie w księgarni Animos. Zachęcam także do polubienia ich na Facebooku

6 komentarzy:

  1. Super książka z ulubionymi bohaterami syna.Ma 3 latka ale napewno by mu się spodobała wspólna zabawa z Dorą Zabawa i nauka w jednym.

    OdpowiedzUsuń
  2. takie moja corcia lubi , Dorę też :) ogólnie kocha ksiązeczki kreatywne

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa takie książeczki ,które uczą, wymagają pracy, ćwiczą rączkę. Lubimy takie pomoce dydaktyczne i często z nich korzystamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, wiem, gdzie i do kogo się zwrócić po pomoc odnośnie nauki kształtów 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja córcia uwielbia Dorę :) Książka i bawi i uczy,takiej jeszcze nie mamy w swojej biblioteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna propozycja dla dzieci. Powiem szczerze, że gdy Dora leci w tv to i ja z chęcią przyglądam się jej przygodom ,powód? otóż przypominam sobie język angielski, super sposób by dziecko nauczyć języka wplatając go w język ojczysty.
    jeśli chodzi o książkę to gdy w książce znajdziemy ulubioną bohaterkę bajek łatwością nam przychodzi nauka i by zagłębiać się dalej w treść. Prezentacja kształtów bardzo interesująca a tak propozycja ksiązkowa nie tylko bawi ale i uczy,

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger