7/26/2015 04:49:00 PM

Wydawnictwo MD- Miko nie chce się myć

Wydawnictwo MD zaskakuje swoimi książkami , tym razem z pomocą przyszła mi książeczka "Miko nie chce się myć".



Mój synek czasami nie chce się iść myć, po jednej takiej "walce" o kąpiel postanowiłam, że na dobranoc przeczytam mu książeczkę o Miko, który nie chciał się myć.


Jedni pewnie powiedzą, ze takie dziecko jeszcze nie rozumie, ale jestem tego pewna, że rozumie, bo słuchaj bardzo uważnie i oglądał kolejne strony książeczki. 


Książeczka w twardej, lakierowanej oprawie, to jedna z całej serii o Miko. Wybrałam akurat książeczkę o kąpieli, bo u nas problem kąpieli często się pojawiał, teraz Filipek chodzi grzecznie się kąpać, chociaż czasem jeszcze we wannie dochodzi do buntu;)

W kazdym razie książeczka opowiada o MIKO, który po całym dniu zabaw nie chciał się myć i dlatego schował się do szafy, nie chciał nawet zjeść swojego ulubionego dania na kolację, byleby tylko zachować śladu wspaniale spędzonego dnia, dnia pełnego wrażeń


Mama Miko ustępuje, mówi jednak, że synek musi spać na podłodze, bo jest brudny i pobrudziłby pościel, synek bez wahania się zgadza. Kiedy jednak w nocy nie może zasnąć bo wszystko go gryzie (piasek kłuje) a spanie na podłodze okazuje się bardzo niewygodną formą snu. Mały Miko postanawia wykąpać się sam. Przecież każdego dnia może mieć takie same ślady zabaw, każdego dnia może bawić się w pięknym piasku, czy też ze swoją ulubioną koleżanką.

Książeczka przeznaczona dla nieco starszych dzieci, która we wspaniały sposób wyjaśnia dzieciom, że nie ma co się upierać i pokazuje jak ważna jest higiena. 


Polecam, bo dopełnieniem tej pouczającej historyjki są przepiękne i barwne ilustracje :)


Zapraszam do odwiedzenia strony wydawnictwa MD oraz na facebooku.

4 komentarze:

  1. Rzeczywiście bardzo ładnie wygląda i AZ chciało by się mieć ja w rękach Również temat bardzo pouczający

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna ciekawa i pouczajaca ksiazeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa książeczka.Mój mały co prawda uwielbia kąpiele bo nie chce mi wyjść z wanny ale kto wie może i mu się coś odmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. książka ma wartościowy przekaz,ładna kolorowa ucieszy dzieci

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger