2/05/2018 03:49:00 PM

Tactic- Loopin Louie

Jeszcze jedna gra na dziś, tym razem od TacTic, jest to gra o której już dawno czytałam jako o jednej z najlepszych gier dla dzieci. Byłam jej bardzo ciekawa, bo nie jest to taka typowa gra, to znaczy nie jest to zwykła gra planszowa, tu potrzebujemy baterii by działała i liczy się refleks, nie ma pionków ani planszy, a jednak świetnie się w nią gra i rywalizuje. Tak naprawdę można by było w nią grać w pojedynkę, ale wtedy nie ma z kim rywalizować, ale tak jak wspomniałam, zawsze z braku laku można i da się zagrać w pojedynkę.
Gra przeznaczona jest dla dzieci od 4 roku życia i myślę, że bez problemu każdy czterolatek sobie poradzi.




Jak wygląda gra?

Przypomina mi trochę swastykę, na końcach umieszczone są kurniki i łopatki, czy nasze katapulty, po środku na dźwigu wisi samolot Louiego, nad którym niestety stracił on panowanie.  Trochę przypomina mi karuzelę w wesołym miasteczku. Gra wykonana jest z plastiku, bardzo dobrej jakości, nie ma mowy o jakimkolwiek niedociągnięciu, jakieś ostrej krawędzi, wszystko jest naprawdę bardzo starannie wykończone.
Celem gry jest pilnowanie swoich kurek (żetonów) przed strąceniem (uderzeniem) ich przez samolot Louiego. Po prostu trzeba w odpowiednim momencie uderzać w katapultę by odbić samolocik do góry i ochronić swój kurnik.
W grę może grać maksymalnie 4 graczy na raz, ale tak jak wspomniałam i w pojedynkę da się zagrać, co niewątpliwie jest dużym jej plusem.
Po otwarciu pudełka grę trzeba złożyć i nakleić naklejki na odpowiednie jej części, co daje wiele radości małym graczom. Mój syn był zachwycony, że sam "tworzy" grę. Gra działa na dwie baterię AA, cała rozgrywka trwa około 10 minut i wywołuje niezwykle dużo radości i emocji.
To co zauważyłam, to podczas uderzania w katapulty warto przytrzymać całą konstrukcję, bo podczas zbyt energicznego uderzenia może strącić swoje kurki i gra się zakończy.


Jak dla mnie bardzo ciekawa propozycja gry, nic więc dziwnego, że jest w czołówce polecanych gier. Starannie wykonana z mocnego plastiku, gra bardzo emocjonująca, wciągająca graczy i przede wszystkim gra dla wszystkich, bo tu nie liczy się lat, doświadczenia, tu liczy się uwaga i spryt. U nas ona jest w ciągłym ruchu, choć jeszcze miesiąc temu mój syn gry traktował jako chwilową zabawę, którą można powtórzyć raz na jakiś czas, teraz grałby co chwilę. A dzięki temu, że można grać w pojedynkę gra często sam i doszkala swój refleks i ćwiczy uwagę.

Ja serdecznie polecam Wam grę Loopin Louie bo to gra dla całej rodzinny. Polecam Tactic, bo znajdziecie tam wiele ciekawych gier.  Zapraszam także do polubienia Tactic na Facebooku

4 komentarze:

  1. Chyba cos dla mojego co prawda dopiero w czerwcu skończy 4 lata ale przydałaby mu się taka, może nauczył by saie skupiac uwagę i cierppliwosci

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka inna...nie planszówka...ciekawi mnie bardzo .
    Widzę że na rynku wydawniczym wiele nowości,jest w czym wybierać

    OdpowiedzUsuń
  3. Gra jest bardzo rozbudowana jak na planszówkę i można grać samemu a nie zawsze można znaleźć kompana do zabawy :) Ten samolocik fajna sprawa ale nie tylko dla chłopaków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna forma gry ,inna niż dotychczas mi znane. Można grać samemu ,ale też z innymi dziećmi i miło spędzić czas

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger