5/25/2018 06:12:00 PM

A&W bio- czerwona soczewica i przepis na szybką zupę

Jeszcze kilka lat wstecz jeśli ktoś mówiłby mi o soczewicy pewnie postawiłabym oczy i pytała jak to się je. Ale kiedy trafiłam pod skrzydła mojej ulubionej Pani Doktor poznałam niejeden nowy - zdrowy produkt .
Soczewica jest jednym z nich, nie wyobrażam sobie życia teraz bez niej, a przede wszystkim bez przepysznej zupy z soczewicą.



Soczewica od A&W BIO idealnie się do tej zupy nadaje, dlatego zostawiam Wam przepis , na zupę w mniej więcej 15 minut, bo tyle trzeba by fajnie rozgotować soczewicę i cukinię. Tak więc jeśli lubicie zdrowe jedzenie, ale brakuje Wam czasu ten przepis jest dla Was.

Produkty potrzebne na zupę:
1 średniej wielkości cukinia (lub mała bez wydrążania środków)
1 puszka pokrojonych pomidorów
1 pęczek pietruszki
5 łyżek soczewicy czerwonej (ja polecam tą od A&W BIO)
kilka ziarenek ziela angielskiego
liść laurowy
pół łyżeczki kurkumy
pół łyżeczki granulowanego czosnku
sól, pieprz do smaku

Cukinię obieramy, kroimy w kostkę wrzucamy podlewamy wrzącą wodą mniej więcej na wysokość około 2 cm ponad cukinię, dodajemy pomidorki, soczewicę, pietruszkę i wszystkie przyprawy i pod przykryciem gotujemy około 15-20 minut. Co jakiś czas mieszamy i w razie potrzeby dolewamy wody. ważne by wody nie było dużo, jeśli chcemy uzyskać później zupę krem.
Możecie też ją dowolnie doprawiać, ja akurat lubię w taki sposób. Po tych 15-20 minutach wyławiam liście i ziele i blenduję, by zjedli ją moi chłopcy.



Soczewica czerwona od A&W Bio bardzo dobrze się daje rozmiksować, miałam już wiele soczewic i niestety często zdarzało się, ze Filip pluł zupą, bo soczewica niebyła rozdrobiona odpowiednio. Soczewica czerwona jest do tego bardzo zdrowa, ten kto jej nie zna temu polecam z czystym sumieniem, to jest cudo, które pozwoliło mi wrócić do normalnego życia, to znaczy do normalnej przemiany materii, wspiera bowiem układ pokarmowy, jego pracę, ponadto to prawdziwa bomba witaminowa głównie z grupy B, ale także K, magnezu, potasu, żelaza, manganu, fosforu, cynku i miedzi. Jest polecany dla osób z nadciśnienień, bowiem korzystnie wpływa na pracę serca i na obniżanie cholesterolu.
Jeśli szukacie dobrego, sprawdzonego sklepu z produktami BIO, to zdecydowanie polecam Wam sklep A&W BIO, szybka, fachowa obsługa, a do tego bardzo miła. No i szeroki wybór w asortymencie to także wielki plus, że mamy z czego wybierać, a nie tylko jedne, określone produkty.
Polecam Wam serdecznie sklep A&W Bio i zapraszam także na ich Facebooka.

6 komentarzy:

  1. Zapamiętam gdzie szukac przepisu jak cukinie urosna soczewice tez lubię choć nie przepoadaj w domu za nią

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam mniam 😋 soczewicę mam to tylko pozostaje cukinie kupić

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka zupka to samo zdrowie i z checia sprobuje taka zrobic :-) Nie znam soczewicy czerwonej,wiec tym bardziej jestem ciekawa smaku

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba takie same robie teraz oczy jak Ty Kasiu zanim trafilas do wspomnianej pani doktor. Moja siostra je takie czary mary :-) aleTy mnie Kasiu zachecilas chociazny faktem iz szybko sie ja wykona :-) ale I tak wyglada apetycznie, ze soczewice dopisze do swojej listy zakupowej :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cały czas szukam i robię coś na szybki obiad.Ta zupa wygląda niezwykle apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skuszę się na taką zdrową zupkę😍

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger