5/23/2018 12:28:00 PM

Karolina Kowalska Avon Polska- Avon Luck Limitless dla Niej 50ml

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać absolutny hit, jak dla mnie . Te perfumy są po prostu boskie, uwielbiam ten zapach.
Już wcześniej podobały mi się perfumy Luck, ale ten nowy zapach jest obłędny. 



Nutą wiodącą jest ekskluzywny bursztyn diamentowy, który łączy ze sobą zmysłowość, żywiczne ciepło oraz niezwykłą moc diamentu. Diament- to symbol władzy i śmiałości. Całość dopełnia zapach słodkiej wanilii z Madagaskaru, egzotyczne pomelo oraz złota orchidea. Ten zapach po prostu nie tylko dodaję śmiałości, pewności siebie, czy zmysłowości, ale przede wszystkim nawet w największej chłopczycy obudzi prawdziwą siłę kobiecości.

Flakon jest taki jak jego poprzednicy, jak dla mnie bardzo elegancki, z kokardką, która nie tylko dodaje uroku, ale także ułatwia aplikację perfum. Szklany flakon z ładnym designem dodają elegancji perfumom. 




Perfumy są idealne na dzień i na wieczorne wyjście, zapach utrzymuje się długo na skórze, co jest jego wielkim plusem. Jest to zapach zmysłowy, ciepły i jak dla mnie zapach słodki, dlatego polecam go panią, które taki zapachy lubią.

Mnie osobiście one bardzo urzekają i nie potrafię ostatnio używać innych perfum poza tymi właśnie. Dlatego bardzo Wam je polecam:)
I oczywiście zachęcam do zakupu u Karolina Kowalska Avon Polska:) 

5 komentarzy:

  1. Mam go i jestem nim oczarowana :) kusi mnie by jak się skończą wypróbować własnie Luck :) czy sa tak samo kuszące jak ta ich wersja

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda ten flakon .zapach mnie bardzo zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wiem co chcę dostać na imieniny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może na prezent by się żonie spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam perfumy Avon,mam ich kilka :) Tego zapachu akurat nie znam ale założę się,że jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger