5/19/2018 10:27:00 PM

Armara_eu- Krem do skóry atopowej

Mój syn od malutkiego ma atopowe zapalenie skóry, które przybiera różne oblicza. Teraz jest ono na szczęście bardzo łagodne i najczęściej umiejscowione na twarzy, dlatego bardzo się ucieszyłam z propozycji testu tegoż kremu.
Krem zamknięty jest z plastikowym słoiczku. Jest dość gęsty, ale nie taki, żeby trudno go się rozprowadzało, bo rozprowadza się i wchłania bardzo dobrze.





Krem przeznaczony jest do skóry atopowej, koi, łagodzi wszelkie zmiany i nawilża, łagodzi także wszelkie stany zapalne i zmiany skórne. My wypróbowaliśmy go zaraz po pojawieniu się pierwszej "fali" wysypu na twarzy, spisał się bardzo dobrze. Syn nie syczał, że szczypie, a większość kremów jakie używałam zawsze powodowały uczucie szczypania, na samym początku ich działania. Krem szybko łagodzi podrażnienia, goi zmiany i pozostawia skórę gładką i nawilżoną.
Krem jest bardzo dobrym produktem na takie zmiany atopowe jakie miewa moje dziecko, czyli szorstkie, mocno czerwone, i pękające.




Krem jest wydajny dlatego starczy na długi czas. Krem szybko przynosi ulgę, łagodzi podrażnienie i swędzenie, dzięki temu nie powstają rany, bo syn się nie drapie i skórę łatwiej się leczy.
My jesteśmy bardzo z niego zadowoleni dlatego polecamy go wszystkim:)
zachęcam do odwiedzenia strony Aemara_eu oraz na ich Facebooka, znajdziecie tam więcej specjalistycznych kremów do skóry z problemami. 

4 komentarze:

  1. Dobrze wiedzieć że taki jest . Co prawda ja nei mam problemu z atopową skóra a jedynie przesuszoną , ale córcia już tak. Na szczęscie od dawna nie mielismy problemu , jedynie sucha skóa ale tylko dzieki odpowiednim kremom. Nie każdy jej pasuje wieć ciagle szukamy nowości

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna recenzja. Bardzo nam się ten wpis przyda ,bo mam dwójkę dzieci z AZS. Narazie mamy łagodniejsze zmiany póki co, ale dobrze wiedzieć że jest taki krem i można go wypróbować ( chociaż z tym różnie u nas bywa )

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje dzieci na szczęście nie borykają się z tym problemem.Po przeczytaniu recenzji jestem przekonana,że krem jest godny polecenia innym mamom :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger