5/15/2018 04:52:00 PM

MAKO- Murzynki, ciepłe lody

Pamiętam ten smak dzieciństwa, zawsze wracając do domu ze szkoły stawaliśmy w kolejce po ciepłe lody własnie. Ja jako, że wiecznie włóczyłam się ze zgrają chłopaków miałam pierwszeństwo w kolejce- dawniej to byli dżentelmeni;) Uwielbiałam ciepłe lody, ale bardzo trudno było i w sumie nadal trudno są one dostępne, pewnie ze względu na ich delikatność.





Mako przypomniało mi po prostu ten smak dzieciństwa, którego tak mi teraz brak;) Murzynki od Mako są idealnym wspomnieniem, ten sam smak, ta sama lekkość śmietankowej pianki, skryta pod czekoladą mmmm pychota, a do tego chrupiący wafelek. Po prostu chyba mogłabym je jeść tonami, a później biegałabym po 3 godziny za rowerem tzn syn na rowerze a ja za nim;)
Murzynki od Mako są po prostu pyszne, delikatne, lekkie. Mój Filip po raz pierwszy próbował ciepłych lodów i jego mia była bezcenna kiedy się zamierzył na gryzienie, a tu taka niespodzianka, lekki gryz i rozpływająca się pianka w ustach. Bardzo mu posmakowały.
Murzynki pakowane są po 10 sztuk i idealnie sprawdzą się na wszelkie kinderbale i przyjęcia gdzie obecne są dzieci. Po ciepłych lodach gardło nie rozboli a słodycz mają wyjątkową, dlatego zdecydowanie polecam je na wszelkie imprezy.
Polecam Wam firmę Mako .

3 komentarze:

  1. Mniam ja uwielbiam :) i nie wiem czy sie cieszyc czy nie ale moje dzieciaki ich nie lubia :) więc mam je tylko dla siebie jak sa w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała rodzinka bardzo lubi jeśc ciepłe lody szczególnie w zimie.To dobry niedzielny deser,wszyscy jemy je ze smakiem .Są pyszne.Z firmy Mako jeszcze nie jedliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham wręcz murzynki :) Na szczęście można łatwo je dostać,od tego producenta nie miałam okazji posmakować :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger