5/30/2018 08:20:00 PM

Olivocap i Babycap na dobry początek i szczęśliwe zakończenie dnia

Pamiętacie moją paczkę Olivocap, czas najwyższy podzielić się nasza opinią o produktach.

Część produktów dobrze znaliśmy już wcześniej, ale pojawiły się dla nas nowości.

W paczce znalazłam:

*BabyCap ampułki soli fizjologicznej
*BabyCap emolient
*BabyCap płyn do higieny intymnej dla dziewczynek
*BabyCap płyn do higieny intymnej dla chłopców
* OlivoCap gałdo spray nawilżający
*OlivoCap spray do usuwania woskowiny usznej




Zacznijmy więc od BabyCap ampułki soli fizjologicznej. Jako mama wiem, że nie da się żyć bez soli fizjologicznej, mając małe dzieci w domu. Zaraz po narodzinach używa się soli fizjologicznej często i do wielu spraw higienicznych, później dzieci rosną, ale katary, czy nawet zatarcie oka, bez soli fizjologicznej się nie obędą. Sól fizjologiczna od BabyCap podoba mi się przede wszystkim ze względu na opakowanie, mniej, bo tylko 10 ampułek po 5 ml, to idealne rozwiązanie by móc takie ampułki zabierać w podróż, a nawet do torebki. Moja ostatnia sól fizjologiczna to jakieś 120 ampułek i nie wyobrażam sobie przewożenia ich nawet w torbie podróżnej, bo zawsze gdzieś się zawieruszą, jak włożę je luzem. Tak więc duży plus za opakowanie o mniejszej ilości ampułek. Soli fizjologicznej używamy do oczyszczania nosa, oraz do rozcieńczania leków do inhalacji.



Emolient BabyCap- tego produktu nie znałam wcześniej, dlatego uważnie go testowałam. Ci, którzy są ze mną od dawna wiedzą, że Filip ma jak to stwierdził lekarz "lekką formę AZS". Niemniej jednak łagodna, lekka forma też bywa bardzo uciążliwa dla dziecka, zwłaszcza w sezonie gdy wszystko pyl. Nasze kąpiele staram się tak dostosowywać dla Filipka by przynosiły ukojenie i szybki, spokojny sen. Emolient, który otrzymaliśmy to balsam do ciała, więc idealnie sprawdzał się jako dopełnienie rytuału kąpielowego. Produkt jest całkowicie naturalny, bez parabenów, barwników i substancji zapachowych. Łagodzi, nawilża i koi podrażnioną skórę, zalecany jest do codziennego stosowania w dzień i na noc, my stosujemy tylko na noc, bo Filip jak to chłopcy nie przejawia entuzjazmy wobec kremowania. Po około miesiącu od stosowania zauważyłam dużą różnice jeśli o wygląd skóry chodzi, mimo okresu pyleń nie ma nawet pokrzywek na skórze, a sama skóra stała się wygładzona, nawilżona, a przede wszystkim mamy spokojne noce, bez wiercenia i drapania.







BabyCap płyn do higieny intymnej dla dziewczynek i dla chłopców, nad tym produktem zastanawiałam się od dawna i teraz wiem, że zostanie z nami na dłużej. Płyn dla dziewczynek testuje moja siostrzenica, my testujemy dla chłopców:)
Płyny do higieny intymnej BabyCap przeznaczone są dla dzieci od 2 roku życia. Płyny nie zawierają parabenów, barwników ani kompozycji zapachowej, dzięki czemu jest naturalnym, bezpiecznym produktem. Delikatna formuła myjąca pielęgnuje, właściwie nawilża i regeneruje podrażniony naskórek, a także łagodzi i zmniejsza zaczerwienienia, a zawarta w nich szałwia jak wiadomo działa bakteriobójczo i ściągająco na skórę. Płyny mają odpowiednio dobrane do wieku i płci PH, dzięki czemu pielęgnują delikatną skórę okolic intymnych.



OlivoCap gardło, spray nawilżający z witaminą A+E, przeznaczony jest i dla dzieci i dorosłych. jego główne zadanie to nawilżanie błon śluzowych. Jak wiadomo podczas choroby , czy też nawet przy intensywnym katarze stosujemy wszelkiego rodzaju "osuszacze" do nosa, wysuszają one błony śluzowe nie tylko nosa, ale często (bynajmniej u mnie) i gardła, ten spray wtedy sprawdzi się ideanie. Witaminy A+E nawilżają błony śluzowe gardła. Spray można nanieść na język, by uniknąć odruchu wymiotnego. Ponadto spray zawiera także olejek miętowy, który likwiduje brzydki zapach z ust, odświeża oddech. 



Ostatni już produkt OlivoCap spray do usuwania woskowiny Usznej opisywałam na samym początku istnienia bloga - TU. Spray od prawie 5 lat towarzyszy nam w drodze do czystych uszu. Mój syn niestety ma przypadłość dużej ilości woskowiny usznej. Lekarze zwracają mi uwagę nawet nieraz, że nie czyszczę, że brudne, ale u nas naprawdę jest jej dużo. Ja czyszczę na noc, a rano i tak już się pojawia nowa. Spray jest naprawdę rewelacyjny, bo psikamy, czekamy moment i czyścimy. Jak leżeliśmy w szpitalu widziałam jak mamy czyściły patyczkami i do dziś mam ten obraz przed oczami, biedne dzieci i ich pozatykane uszy, OlivoCap usuwa nadmiar woskowiny usznej, nawilża kanał słuchowy, dzięki czemu woskowina nie osadza się w uchu i w naszym przypadku uszy są ciągle brudne, bo wieczorkiem czyścimy a rano znowu wypływa;) Dlatego polecam sprawdzać uszy dziecka także rano, co by w przedszkolu Pani nie mówiła, że o dziecko się nie dba;)


Ja jestem bardzo zadowolona z produktów OlivoCap oraz BabyCap. Obie firmy produkują kosmetyki dla dzieci o najwyższych standardach i w 100% bezpieczne i naturalne. Ja bez wahania polecam Wam OlivoCap oraz BabyCap

5 komentarzy:

  1. mają super produkty co prawda używałam może 2 szt ale wiem że dobre a jak widze inne produkty także sa warte uwagi

    OdpowiedzUsuń
  2. My mamy sól fizjologiczną jest super. A resztę produktów nie znamy ale napewno spróbujemy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu dostalas swietny zestaw do testowania. Znam ta firme I tez uwazam ze jest to jedna z Firm do ktorej mam zaufanie. A opinia na wysokim poziomie. Sol fizjologiczna ija uzywam dla siebie I jest jedna z uzywanych przeze mnie jako najlepsze, jesli chodzi o plyn do higieny osobistej to uwazam za genialny dla mojej Tosi, mialam kilka probek ow produktu I byly tak delikatne ze I idealne.. OlivoCap gardlo musze kupic bo moja mala spiewaczka czesto ma chrypke I warto nawilzyc gardlo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy i bardzo bogaty zestaw produktów. Tak jak moja żona napisała wyżej, dane produkt są nam znane. Często goszczą w naszym domu. Z czystym sumieniem również mogę je polecić każdemu z nas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna paczucha :) Dla moich szkrabków idealne :) Do czyszczenia uszów znam ale najbardziej zainteresował mnie ten płyn do higieny dla chłopców,ciekawa sprawa :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger