5/10/2018 07:21:00 PM

AWM- Zadania dla bystrzaków przedszkolaków 2

Ostatnio wiele rozwiązujemy, wiele się uczymy. Dlatego też wyszukuje książeczek aktywnościowych, tak by czegoś nowego nauczyć mojego syna, by pomóc mu się rozwijać, pogłębiać swoją widzę i pomóc mu realizować to co lubi. Mój syn kocha liczby, dlatego wszelkie książeczki gdzie występują liczby i liczenie to dla Filipka prawdziwa frajda.



W książeczce "Zadania dla bystrzaków przedszkolaków 2" znajdziemy aż 80 stron zabaw i zadań dla przedszkolaków. Zadania są różnorodne, znajdziemy i zadania matematyczne i na logiczne myślenie, na spostrzegawczość i rozwijające zdolności manualnych.
Mojemu Filipkowi podobają się oczywiście wszelkie zadania na liczenie, ale nie pogardził też tymi do przyporządkowywania czy łączenie a pary , największą trudność sprawia jednak mojemu dziecku szukanie różnic, czy podobieństw.

Książeczka jest bardzo przejrzysta i zarazem kolorowa i pełna atrakcyjnych zadań. Zadania są dostosowane trudnością dla dzieci w wieku przedszkolnym. Zadania rozpoczynają się od najłatwiejszych, a kończą już na zadaniach dla starszaków, końcowe zadania to np. dodawanie, odejmowanie, a początkowe to liczenie, albo dopasowywanie wielkościami piłek do pudełek.









Tak naprawdę ta książeczka jest bardzo ciekawa i wciąga małych fascynatów matematycznych, ale nie tylko bo sporo w niej kolorowania, rysowania po śladzie czy łączenia kropek, więc zachęci także dzieci do tych manualnych czynności, do ćwiczenia umysłu i ręki , a do tego to świetna zabawa i sprawi, że dziecko będzie miało zajęcie na kilka dni, a nawet tygodni, jeśli jest typem mojego syna, który rozwiąże 2-3 zadania i odkłada książkę na później.

Książeczka moim zdaniem bardzo pomocna do rozwijania umiejętności naszych przedszkolaczków, dlatego bardzo Wam ją polecam i zachęcam do odwiedzenia Wydawnictwa AWM oraz na ich Facebooka

5 komentarzy:

  1. Super dla synka by było ,szczególnie w deszczowe dni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna mojej córci by sie spodobała , choc konczy juz zerówkę ale takie ksiązeczki uwielbia

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna ksiazeczka dla coreczek,ktore uwielbiaja rozwiazywac rozne zadania, kolorowych czy rysowac po sladzie.Supwe,ze ma tak duzo stron i jest urozmaicona,bo to sprawi,ze dzieci chetnie do niej wroca

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dużo jest stron w tej książeczce,zadania są ciekawe,jest kolorowo,przejrzyście.Odkąd mój Mikołajek poszedł do przedszkola lubi rozwiązywać takie zadania przy mojej pomocy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie że tu trafiłam, jest wiele ciekawych rzeczy będę tu częściej zaglądać

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger