5/18/2018 03:53:00 PM

Faberlic Uroda- Krem do rąk konfitura wiśniowa z serii Beauty Cafe

Czas na kolejny kosmetyk Faberlic, tym razem obłędny kem do rąk, czemu obłędny, bo ten zapach przenosi mnie do słonecznych wakacji i nie myślę, że za oknem od 3 dni pogoda depresyjna.


Krem do rąk o zapachu wiśniowej konfitury to coś idealnego dla mnie. Od razu przenoszę się myślami do ogródka, ja na krzesełku z miską wiśni i wcinamy i strzelamy pestkami, uwielbiam uczyć mojego syna strzelania z pestek. Dlatego ten krem tak kojąco wpływa na moje zmysły.
Do tego naprawdę świetnie nawilża skórę rąk. Ma lekką konsystencję, jednak dość długo się wchłania. Za to uczucie nawilżenia utrzymuje się na skórze długi czas.
Krem zamknięty w tubce o pojemności 75 ml, jak dla mnie opakowanie wystarczające, bo kremu nie używamy dużo, tzn wystarczy jego niewielka ilość by nawilżyć dłonie, a jednak krem zawsze gdzieś się przy sobie w torebce nosi i dlatego mniejsze opakowanie jest praktyczniejsze, bo nie zajmuje tyle miejsca w torebce i nie jest te z ciężki. Poza tym ja często wyrzucam niezużyte kremy, bo nie używam ich w każdej porze roku tyle samo, najwięcej używam zimą,a jak każdy kosmetyk krem ma swoją datę ważności, dlatego jeśli jest wydajny to taka pojemność starczy na naprawdę długo. Ja używam kremu około 3 tygodni i stwierdzam, że niewiele go ubyło.





Mnie osobiście urzeka ten zapach i długotrwałe działanie, a do tego krem wcale nie jest drogi. Naprawdę warto poznać produkt i zachęcam do kontaktu z Panią Beatą ze strony Faberlic Uroda, to przemiła osoba i rzetelnie doradzi odpowiednie produkty. 

4 komentarze:

  1. Uwielbiam zapach wiśni a krem o takim zapachu zwłaszcza do rak to dla mnie idealne połaczenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem wiśniowy coś nowego.Bardzo lubię jeść wiśnie a zapach wiśni jako krem dobry pomysł godny wypróbowania na swoich dłoniach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem o zapachu konfitury z wiśni brzmi wspaniale. Od razu kojarzy się z przyjemnością ,rozpieszczaniem zmysłów. Skoro ma długotrwałe działanie nawilżające to warto w niego zainwestować

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam tego kremu jednak sądząc po opinii musi być boski.Zapach wiśni jest bardzo przyjemny,długotrwałe działanie nawilżające,jestem chętna go poznać :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger