5/21/2018 04:09:00 PM

Wydawnictwo Egmont- My Little Pony. Księga mody.

Każda mała dziewczynka uwielbia projektować, ale powiem Wam w tajemnicy, że książkę tę wybierałam z myślą właśnie nie o syny, a o jego kuzynce, jednak książka okazała się u nas pomocna do rozruszania kreatywności mojego syna. Ma dopiero 4,5 roku więc jemu jeszcze wolno takie książki, z resztą ja jestem zdania, że nie ma zabawek tylko dla dziewczynek, lub tylko dla chłopców, tak samo nie ma książek jedynie dla dziewczynek, czy jedynie dla chłopców.



Mój syn bardzo lubi kucyki z Ponyville może dlatego tak entuzjastycznie podszedł do tworzenia, do prac plastycznych.
Książka przybliża dzieciom świat mody panujący w Equestrii, dzięki niej możemy poznać modowe upodobania 
Rarity, Twilight Sparkle, Rainbow Dash, Fluttershy, Pinkie Pie , a nawet Discorda. Bo moda jest dla kazdego. Ta książka niczego nie ogranicza, dziecko ma za zadanie tworzyć kreacje według własnego uznania, może korzystać z naklejek i szablonów dołączonych do książki. Te szablony to u nas strzał w 10, bo syn nauczył się obrysowywać najpierw właśnie te szablony, a później zaczął obrysowywać na znikopisie literki i w ciągu 2 dni nauczył się pisać, a ponieważ alfabet już dawno opanował to pisanie stało się frajdą, ale to właśnie książka Księga Mody przekonała go do próbowania, do tworzenia w taki sposób. Kolorować też nie lubił, ale czego się nie robi dla pięknej kreacji i zadowolenia kucyka?







Ta książka wydana jest w formie skoroszytu , dzięki czemu łatwo można wypiąć szalony i z nich korzystać. Jest kolorowa, pokazuje najważniejsze postacie z bajki My Little Pony i opowiada o ich stylach ubierania.

Książeczkę polecam i zachęcam do odwiedzenie strony Wydawnictwa Egmont oraz do Galaktyki Czytelnika

5 komentarzy:

  1. Mojej córci by sie spodobały mam wrażenie że gdzies takie miałyśmy ale z inna bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja córka jeszcze malutka.Ale gdy troszke podrośnie to będzie ok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny prezent na Dzień Dziecka dla małej fanki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fanek kucyków nie brakuje :) Super książeczka,pobudza kreatywność,daje wiele możliwości,pozwala na pozytywne spędzanie czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam coś podobnego mojej córce na urodziny i do tego dojdą jeszcze takie https://butymodne.pl/baletki-dla-dzieci-c147742.html baletki. Mam nadzieję, że będzie jej się podobało, ponieważ kucyka Pony uwielbia oraz chodzi na zajęcia z baletu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger