5/29/2018 01:41:00 PM

Karolina Kowalska Avon Polska- MARK LAKIER DO PAZNOKCI 3D DIAMOND

Lakieru do paznokci od Avon używam pierwszy raz i przyznać muszę, że bardzo mi się podoba. Lakier Diamond to idealny lakier na wyjście i na co dzień . Kiedyś bałam się takich lakierów, porowatych, bo będą szybko schodzić, bo brud się będzie osadzać, wiecie dobrze, że ja mama w domu na pełny etat prace wykonuje jak i na swojej działce żadnej pracy się nie boje. Paznokcie pomalowałam lakierem zaraz po zdjęciu manicure hybrydowego, paznokcie więc są osłabione, ale nic się złego nie działo przez półtora tygodnia (wszelkie prace domowe wykonuje bez rękawiczek, więc dużo moczenia etc.)




Koleżanka podpowiedziała mi by użyć na lakier topu , takiego do lakierów żelowych, który sam schnie, bez użycia lampy, akurat taki posiadam i kolejne malowanie własnie tak wygląda, że najpierw lakier, później top. Teraz to te paznokcie są nie do zdarcia;)
Po półtora tygodnia też wygląda prawie idealnie, prawie, bo złamał się jeden mój paznokieć i część lakieru po prostu odskoczyła, stąd malowałam na nowo, nie dlatego że odpryskiwał. Lakier jest naprawdę bardzo ładny, idealnie si rozprowadza, tak naprawdę wystarczy jedna warstwa, bo bardzo dobrze kryje, ja z przyzwyczajenia kładę 2. Tak jak wspomniałam lakier dobrze kryje, łatwo się go nakłada za pomocą pędzelka i przede wszystkim lakier należy do tych trwałych. Pędzelek jest standardowy, więc łatwo się go używa, włosie nie jest za długie, ani też nie wypada z pędzelka, więc nie ma powodów do obaw, że zniszczy się nasz trud równego malowania płytki paznokcia.
Odcień Diamond na zdjęciach wpada z miedziano-złoty, w praktyce jest bardziej srebrnym. Naprawdę bardzo ładny odcień i ładnie się prezentuje i na co dzień i na jakiejś imprezie.






Ja z czystym sumieniem polecam i zachęcam do zakupów u Karolina Kowalska Avon Polska.

8 komentarzy:

  1. Od dawna używam lakierów od Avon
    Tego jednak nie mialam okazji wypróbować
    Chętnie złożę zamowienie nastepn6m razem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe dobrze wiedzieć i o tym topie i że takie lakiery są fajne choc osobiście nie mój gust wole jednolite :) ale kto wie może się przekonam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny efekt

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawostka jak dla mnie z tym topem. Chętnie to wypróbuję. Lakier bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  5. No to tetaz wyjdzie szydlo z worka hihi :-) sama jestem konsultantka I ten lakier rowniez polecam. Zawsze do lakierow uzywam utwardzacza I potem trzyma lepiej niz nie jedna hybryda a nie niszczy paznokci. Kasiu ladne zdjecia do prezentowanego produktu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny kolorek,taki imprezowy :) Jeszcze nie stosowałam z topem,muszę następnym razem wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy kolorek😍😍😍😍
    Lubię od AVON lakiery....są trwałe

    OdpowiedzUsuń
  8. A jakiego topu Pani używa, takiego do lakierów żelowych, który sam schnie, bez użycia lampy? Piękne zdjęcia 😊

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger