5/29/2018 06:43:00 PM

Lazell perfumy- Lazell 4 You

Dzisiaj pora na kolejny zapach od Lazell. Zapach damski, choć zawiera nuty zapachowe używane w produkcji męskich perfum. Nuty te wcale nie powodują, ze zapach jest bardziej męski, po prostu nadają mu pewnej ostrości.



4You to świeży, energetyzujący zapach kwiatowo-owocowy z nutami kadzidła i drzewa sandałowego.
Zapach zamknięty w szklanym flakonie o pojemności 100 ml, starczy na bardzo długi czas. Flakon jest bardzo prosty, klasyczny.
Zapach jak dla mnie jest ładny, delikatny, a zarazem wyczuwalna jest w nim nuta drzewa sandałowego. Zapach idealny na lato, bo to zdecydowanie zapach świeży, świeże kwiaty i owoce sprawiają, że zapach jest lekki, nie duszący. Zdecydowanie zapach na co dzień, nie na większe wyjścia, bo utrzymuje się niezbyt długo, choć w porównaniu do niektórych perfum, które płacimy i po 150 zł, te kosztują ok 15-20 zł i utrzymują się podobnie długo, tak więc na trwałość też nie narzekam.
Zapach słodki, lekki i letni, od razu kojarzy mi się z pełnią lata, kiedy pełno jest owoców i kwiatów. Naprawdę fajny zapach.
Nie dusi, nie jest ciężkim, nie pozostawia też plam na ciele czy ubraniach. Jak za taką cenę to jest to zdecydowanie super zapach. Polecam i dla nastolatek i dla dojrzałych kobiet, bo zapach jest naprawdę uniwersalny jeśli o wiek chodzi.


Polecam Lazell

10 komentarzy:

  1. Nie przepadam za słodkimi perfumami ale zapach lata juz tak :) a nóz by mnie przekonały

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam lekkie ,delikatne i świeże zapachy .

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zapachy a ze te sa tanie a I do tego trwale to tym bardziej zavheca to do zakupu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam dużo dobrego o tej marce więc coś w nich musi być wyjątkowego.:) Opakowanie ma energetyczny kolor i zapach po Twojej recenzji też taki mi się wydaje.Fajny na tą porę roku,chętnie bym go poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nigdzie nie można go kupić. Zawsze był w Rossmanie, ale już długi czas się nie pojawia. Mam za to odpowiednik CK in2U :) Tylko niewielka różnica w cenie, bo lazell 16 zł, a CK k. 130 zł :) Wiecie, gdzie jeszcze można dostać Lazell 4 You? Używałam tylko tego.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger