1/22/2018 03:46:00 PM

Edipresse książki- 365 dni z Ewą Chodakowską

Chcecie zobaczyć gdzie zapisuje, rozpisuje sobie każdy dzień i wszystkie najważniejsze wydarzenia w roku? Co roku mam inny, ale w tym roku zaoszczędzono mi kłopotu z wyborem. Ja lubię wyjątkowe plannery, nie umiem tworzyć ze zwykłego kalendarza czegoś fajnego, dlatego ten z Ewą Chodakowską to dla mnie prawdziwa bomba.




Tytuł: 365 dni z Ewą Chodakowską – Planner 2018
Autor: Ewa Chodakowska
Wydawnictwo: EDIPRESSE Książki
Rok wydania: 2017
Forma wydania: papierowa
Liczba stron: 320
Cena: 39,90zł
Poza normalnym kalendarzem, który w moim życiu odgrywa kluczową rolę, bo zginęłabym bez niego w malinach, ten planner zawiera także super cytaty motywujące do działania, oraz przepisy na zdrowe jedzonko:)
Już wspominałam, że miałam ja postanowienie noworoczne o zgubieniu kilku kilogramów, czasem brakuje mi pomysłu na sałatkę, czy nawet na obiad, ot tak po prostu choć kocham gotować nie lubię gdy wieje w mojej kuchni nudą, z tym plannerem wiem, że mam sporą motywację do wypróbowania kolejnych, fit przepisów, jakkolwiek to brzmi, bo przysmaki wychodzą pyszne i chętnie jedzą je wszyscy domownicy, bez względu na fakt czy trzymają się oni diety, czy nie:)

Kalendarz ma każdy dzień na osobnej stronie, co daje mi sporo miejsca do zapisywania, a przy moim trybie życia mam co zapisać, jako mama- wszystkie wizyty u specjalistów , jako prowadząca bloga osoba- także planowania publikacji opinii oraz planowania kiedy, ile ich napiszę. Dzięki temu jeszcze nie zginęłam w tym wszystkim i mimo, że np. ostatnio mało pisałam to nadrobienie zaległości było dużo prostsze. Kalendarz z imieninami to też fajny sposób na zapamiętanie o tym żeby zadzwonić do rodziny;)





Ale chyba ni ma nic fajniejszego kiedy wstaję rano, zmęczona, bo przyznam się wszystkie opinię pisze po nocach, tj po 23-24, wtedy kiedy w domu cisza i spokój, i nagle na stronie widzę fajną motywację od Ewy Chodakowskiej i mimo, że wielką fanką jej nie jestem, bo ja do ćwiczeń jestem lewa (ale nie Lewa by Anna;)) to uważam Panią Ewę za super kobiet, bo motywuje wiele kobiet i to jest piękne. Mnie też dzięki temu plannerowi motywuje, robię szybki wdech- wydech i jestem gotowa na to co przyniesie dzień.

Planner jest świetnie wydany, w twardej oprawie z zaokrąglonymi końcami, to dla mnie super informacja, b wszystkie moje plannery noszone w torebce miały powgniatane końce, ten tak mieć nie będzie, spokojnie zmieści się też w torebce bo jest niezbyt dużych wymiarów.

Jak dla mnie jest rewelacyjny i jeśli gdzieś go spotkacie to polecam kupić. A i oczywiście zapraszam do Edipresse Książki oraz na ich Facebooka

5 komentarzy:

  1. Wygląda świetnie i ta motywacja idealnie by mi sie przydała :)
    a palaner chyba muszę sobie wkoncu sprezentowac

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w ubiegłym roku kupiłam w EMPIKU,trochę mało korzystałam,ale jest to super planer motywacyjny...i ładnie wydany ....i tyle mądrych myśli

    OdpowiedzUsuń
  3. przydalby mi sie taki czesto zapominam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny jest ten planner/Można zapisywać codziennie swoje cele,kalendarz.Warto się motywować,robimy w końcu to dla siebie,dla swojego zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny jest. Sama jestem ostatnio tak zabiegana, że pamięć mnie zawodzi. W natłoku spraw otzapomnienie nie trudno.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger