6/14/2017 12:41:00 PM

Egmont- Trolle. 600 naklejek


Mimo, że w domu mam chłopca Trolle były jego pierwszą kinową bajką obejrzaną od początku do końca i odkąd poznał Trolle ciągle mi o nie pytał, czy kupie to czy kupie tamto. W domu zgodziłam się jedynie na Trollowe bańki mydlane, bo przecież Trolle to przeważnie różowe gadżety;) Zobaczyłam jednak tą książkę wśród nowości książkowych Egmont i zapragnęłam ją mieć. Nie myliłam się, że mój syn oszaleje na punkcie tej książki. Nie dość, że Trolle to jeszcze aż 600 naklejek. Mój Filip kocha naklejki więc nie zdążyłam nawet zdjęć zrobić i uciekł z książką do pokoju i zabronił mi do niego wchodzić;)

Udało mi się go uprosić na zdjęcia, dlatego mogę pokazać Wam jak rewelacyjna jest ta książeczka.
Po pierwsze ma aż 600 naklejek, różnych ze wszystkimi postaciami z filmu, są naklejki większe i mniejsze, wszystkie są bardzo kolorowe.











Dodatkowo poza naklejkami, które są główną atrakcją książki mamy także zbiór bardzo ciekawych i bardzo kolorowych łamigłówek do rozwiązywania.
W książeczce znajdziemy na przykład labirynt, łączenie w pary fryzur do trolli, czy tez zadanie na czytanie w odbiciu lustrzanym. Są zadania prostsze i trudniejsze, dla mniejszych dzieci i dla starszych, bardzo fajne rozwiązanie. Na samym końcu książeczki znajdziemy rozwiązania, więc można sprawdzić poprawność wykonania zadania przez dziecko. Moim zdaniem super sprawa. Przede wszystkim super pomysł ze zbiorem naklejek połączonych ze zbiorem łamigłówek. Dzieci z tą książką nie będą się nudzić.
My polecamy i zapraszamy do Egmont oraz Galaktyki Czytelnika

8 komentarzy:

  1. moja córcia by otrollała :) uwielbia naklejki Tolle tez lubia a za łamigłówkami ostatnio zaczyna przepadac książeczka idealna dla niej tylko obawiam sie że maks 2dni i ja by 'zrobiła'

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest książeczka idealna dla mojej córeczki, ona uwielbia naklejki

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja😀juz widze reakcje corci😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka z tyloma naklejkami,bogata,łamigłówki,dla dzieci bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla fanów bajki super książka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile naklejek, moje dzieci byłby bardzo szczęśliwe mając taką książeczkę,

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger