1/23/2018 02:22:00 PM

Wydawnictwo Media Service Zawada- Blaze i megamaszyny. Crasher rusza na tor 2

Dzisiaj przygotowałam dla was kolejną książeczkę od Wydawnictwo Media Service Zawada. Czy Wasze dzieci znają Blaze i jego Megamaszyny? Mój Filip poznał nie tak dawno i odkąd poznał bardzo polubił, w końcu który chłopiec nie lubi pojazdów, maszyn, a do tego ta bajka jest tak fajna i przyznać to trzeba uczy nasze dzieci wielu rzeczy, wspólnie liczą, poznają kształty, kolory, pojęcie dłuższy, krótszy itp. Dlatego ja nie zabraniam swojemu dziecku oglądania Blaze'a, a książeczka o nim jest kolejnym powodem do zadowolenia rodzica. 



Dla dziecka ma niewątpliwy atut w postaci dołączonego mini Crashera, a dla rodzica aspekt edukacyjny jest bardzo cenny.
Jakie zadania czekają na małego czytelnika w tej książeczce? Mamy malowankę, labirynt, szukanie drogi, liczenie opon, dopasowywanie po cieniu, dopasowywanie wycinka autka do danej maszyny, czy też szukanie różnic między obrazkami. dziecko uczy się cierpliwości, ćwiczy swoją precyzję ruchów ręki, spostrzegawczość, koncentrację uwagi. A do tego w samym środku książki czeka na dziecko niespodzianka, plakat toru wyścigowego, po którym Crasher może pędzić przy pomocy rąk naszych dzieci. 






Książeczka bardzo ciekawa, dużo w niej koloru, choć sporo także jest stron czarno-białych kolorowanek pozostawionych dla czytelników do indywidualnego nadania kolorów:) 
Dla nas jest to idealna na ten czas książeczka, bo ja dalej próbuję przekonać swoje dziecko do kolorowanek, by się nie zniechęcał i przede wszystkim by malował to co lubi. 

Ja polecam Wam Wydawnictwo Media Service Zawada i zapraszam na ich Facebooka

4 komentarze:

  1. wygląda obiecująco zwłaszcza dla mojego urwisa

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znamy niestety,pora to zmienić,bo książeczka jest ciekawa atutem są kolorowanki....oj jestem zachwycona😁😁

    OdpowiedzUsuń
  3. te autko do kompletu jest swietne

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje dzieci też się z tą bajką już zapoznały :) Dużo się w tej książeczce dzieje,dziecko się uczy logicznego myślenia i kolejne autko do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger