4/20/2018 02:43:00 PM

APN Cosmetics- Indie. Żel pod prysznic

A gdyby tak przenieść się do Indii? el pod prysznic INDIE to połączenie soczystego mango oraz d-pantenolu, które sprawiają że ciało staje się odświeżone, odprężone i naprawdę pięknie pachnące. 



Żel pod prysznic o pojemności 300 ml, zamknięty jest w opakowaniu przypominającym pojemniczek na mydło, jest to naprawdę wygodna forma, bo wystarczy nacisnąć na dozownik, bez przechylania butelek i marnotrawienia nadmiaru żelu wylanego na dłonie. 
Żel ma bardzo fajna konsystencję, która świetnie się pieni i pięknie pachnie mango. To soczyste mango zawsze sprawia, ze moje zmysły czują się wyjątkowo odprężone po męczącym dniu.
Żel dobrze się pieni i łatwo spłukuje, zostawiając po sobie piękny zapach mango. 




Skóra po użyciu żelu jest miękka, odświeżona i nawilżona i gotowa na dalszą pielęgnację z innymi kosmetykami marki APN Cosmetics , ja stosuję zaraz po kąpieli balsam do ciała z serii Indie i jestem zachwycona ich współgraniem i współdziałaniem na moje ciało.

Ja z czystym sercem Wam polecam kosmetyki APN Cosmetics, nie sa one drogie, a są naprawdę bardzo dobre.
Polecam zajrzeć na stronę APN Cosmetics oraz na ich Facebooka.

11 komentarzy:

  1. cos dla mnie akurat mi sie kończą żele a forma z pompka jak dla mnie idealne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach mango...jedne z moich ulubionych 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie egzotyczne zapachy podczas kąpieli. To doskonały relaks i można przenieść się w wyobraźni do pięknego miejsca ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super coś dla mojej rodzinki.Lubimy zapachy owocowe a jesli dobra cena jest to jest plus.Produkt kusi do wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mango , juz czuję ten aromat :) zapach wprost idealny na lato

    OdpowiedzUsuń
  6. Warte widac uwagi moze nadtepnym razem zakupie Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. Żele z dozownikami są super   :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Można poczuć nutę egzotyki a przy tym moc pielęgnacyjną za sprawą d-pantenolu :) Idealne żele pod prysznic,działające w pełni kompleksowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Długo szukałam żelu pod prysznic dla mojej skóry ale w końcu znalazłam. Kupiłam żel do mycia z aloesem od firmy https://forever-produkty.pl/ i jest to najlepszy produkt jaki udało mi się kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żele pod prysznic z aloesem mają bardzo dobre właściwości nawilżające i pielęgnujące, dlatego tak świetnie się sprawdzają.
    https://www.foreveraloes.eu/

    OdpowiedzUsuń
  11. Aloesowe kosmetyki to mój must-have! Nawet moja najlepsza przyjaciółka pyta, co robię ze skórą.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger