4/06/2018 01:40:00 PM

Media Service Zawada- Gazetka Shimmer i Shine

Znacie Shimmer i Shine, dwa dżiny najnaj? ;) Ja znam, codziennie je oglądamy z Filipem, bo mój syn uwielbia czarowanie. Dlatego tak bardzo ucieszył się z gazetki Shimmer i Shine.
Do gazetki dołączone były naklejki oraz magiczny stempelek ze światełkiem, niby małe gadżety, a jednak tak wiele szczęścia dają.
Gazetka zawiera dużo atrakcji dla dzieci, znajdziemy tam opowiadanie, kolorowankę, zadania, łamigłówki i sporo ciekawostek . 







Ta gazetka pozwoliła mi poznać bohaterów bajki Shimmer i Shine, bo choć oglądam ją z synem, tak naprawdę jednym okiem, bo drugim zazwyczaj czytam;) I niekoniecznie pamiętałam imiona wszystkich jej bohaterów, w przeciwieństwie do mojego syna, który świetnie sobie radził z rozpoznawaniem bohaterów i rozwiązywaniem kolejnych zadań, które czekały na niego, w niezwykle kolorowym czasopiśmie dla dzieci.

Kiedyś byłam przeciwna gazetkom, bo myślałam sobie to tylko gazetka, niezbyt ciekawa, dziecko obejrzy rzuci w kąt i po co wydawać pieniądze, ale teraz wiem, że to moje błędne myślenie. Gazetki są bardzo ciekawe, mój syn codziennie rozwiązuje zadania, albo każe sobie czytać opowiadania , a ponieważ powstaje ona tak jakby niektóre sceny z bajki po prostu zostały wycięte i wstawione na papier, sprawia że dziecko, które szaleje na punkcie jakiejś bajki jest zachwycone. Shimmer i Shine to bajka, którą polecam bo uczy że warto pomagać innym i że wspólne działania zawsze są lepsze niż pojedyncze. Uczy, że warto pomagać każdemu, nawet tym którzy są niemili dla nas.






Gazetka jest bardzo ciekawa, uczy, bawi i sprawia wiele radości. U nas spowodowała błogą ciszę na pół dnia;) Więc ja po prostu nie mogłabym jej nie polecić, dla każdej fanki i fana Shimmer i Shine polecam gazetki od Media Service Zawada i zapraszam także do odwiedzenia ich Facebooka.

7 komentarzy:

  1. Mojej by sie spodobała uwielbia te dwie urocze Dziny :) nawet mam laleczke Shine i ją uwielbia

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd to znam. To jak jajko niespodzianka, dzieci chcą zabawkę a nie czekoladę i od kilku lat wydawnictwa dodawaja gadzety by je uatrakcyjnić. Ale Kasiu ten gadżet chociażby taki stempelek daje wielka radość. Fajnie ze i czasopismo jest fajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj i u nas taki stepelek sprawil by frajde ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nigdy nie byłam przekonana do takich gazet dla dzieci, w przeciwieństwie do moich synów. Ich zdecydowanie najbardziej przyciągają te dołączone gadżety. Z pewnością jakby zobaczyli ten magazyn o ulubionych dżinach i jeszcze ten stempelek już chcieliby jego kupić .

    OdpowiedzUsuń
  5. Synek bardzo lubi tą bajke.Gazetę też mu kupujemy bo bardzo lubi oglądać a te dodatki sa super nawet mały dodatek a tak cieszy dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gadżety dołączone do gazetki do duży pozytyw :) Dziecko ma swoich ulubionych bohaterów nie tylko na ekranie.Czyta,rozwiązuje rebusy,taka gazetka jest interesująca :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger