4/20/2018 01:21:00 PM

Eco Chemia- Kuchnia

Dziś pora na pokazanie Wam kolejnego środka czyszczącego od Eco Chemii, tym razem środek przeznaczony do czyszczenia kuchni. 


Świetnie sprawdza się jako odtłuszczacz i ogólnie do rozpuszczania wszelkich zaschniętych brudów na blatach, na kuchni czy nawet na podłodze. Czyszczenie półek kuchennych na święta nie było uciążliwą koniecznością i nie wylałam siódmych potów w doczyszczaniu tłustych osadów, wystarczyło użyć środka od Eco Chemia a potem zetrzeć mokrą ściereczka z mikrofibry i po osadzającym się kurzu z tłuszczem nie pozostanie ani śladu.
Środek jest skuteczny, a jednocześnie bezpieczny dla środowiska i dla nas, nie truje nas, więc ja bez obaw używałam go w bliskiej obecności mojego dziecka, ma nawet przyjemny zapach więc nie było potrzeby wietrzenia po nim w kuchni. Doczyściłam nim wszystko półki , okap, blat kuchenny, i płytę kuchenną. bez szorowania, bez czekania, bez miliona wymiany wody i specyfików, wystarczył środek od Eco Chemia oraz ściereczka z mikrofibry- wilgotna, którą jedynie co jakiś czas przepłukiwałam w ciepłej wodzie, tyle mojej pracy, a resztę dokonał tej środek.
Nie martwię się już o czyszczenie mojej kuchni, do tego stopnia, że pryska tłuszcz to pryska, kipi zupa- to kipi;) nie biegnę i nie czyszczę jak kiedyś na bieżąco żeby nie przyschło, bo później trudno doczyścić. Teraz może się przysychać, przypalać nawet a niech tam, mam cudowny środek Eco Chemia, który zrobi za mnie błysk w 5 sekund.
Środek bardzo wygodnie się rozpyla i dzięki temu jest bardzo wydajny. 




A przede wszystkim tak urzeka mnie tym bezpieczeństwem dla środowiska i dla nas ludzi, nie wdychamy szkodliwych oparów środków chemicznych i to jest naprawdę bardzo ważne, dlatego zachęcam do odwiedzenia strony EcoChemia oraz do polubienia ich na Facebooku.

5 komentarzy:

  1. Przydał by mi się . mama starą kuchenke i zwłaszcza piekarnik cięzko doczyśćić

    OdpowiedzUsuń
  2. O takie cudo to i ja chcw ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaki fajny środek czystości 😍ogromną zaletą jest to, że jest bezpieczny, bez chemikaliów. Muszę go wypróbować skoro jest też skuteczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkt zachęcający do kupienia i wypróbowania ,chetnie bym wypróbował u siebie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Preparat,który jest bezpieczny dla środowiska :) Nikt chyba nie lubi szorować,więc takie rozwiązanie-szybko i skutecznie przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger