4/05/2018 07:32:00 PM

Wydawnictwo PROMIC- Dziękuję Ci, Panie Boże! Modlitwy dla dzieci

Modlicie się z Waszymi dziećmi? Ja do tej pory nauczyłam syna prostej modlitwy, naszej wymyślonej, bo  modlić się nie potrafi jeszcze tak jak to nakazuje Kościół, choć tak naprawdę Kościół mówi by modlić się własnymi słowami:)
Dzisiaj jednak chciałabym Wam pokazać książeczkę, która może ułatwić znacznie naukę modlitw, choć są to także sporo różniące się od tych oczywistych modlitw "Ojcze Nasz" , czy "Zdrowaś Mario".
Modlitwy dla dzieci znajdziecie tu chyba na każda okazję, na dobranoc, przed szkołą, na urodziny, czy też w podróży. Każda z modlitw jest krótka, podzielona na dwie części- prośba i dziękczynna. To naprawdę piękny sposób na okazanie przez dziecko jego miłości do Boga, nakierowanie myśli dziecka na Boga, na Jego obecność w ciągu dnia i na fakt, iż wszystko jest Jego dziełem i warto za to podziękować. 




Modlitwy napisane są prostym językiem, krótkie dlatego nawet najmłodsze dziecko świetnie zrozumie ich sens, ilustracje jakimi opatrzona jest książka są skromne, zawsze odnoszące się do modlitwy, której dotyczą.
W książce znajdziemy modlitwy chyba na każdą sposobność, na dzień doby, do kąpieli, w podróży, na złe sny. Możemy pomóc dziecku wkroczyć w świat modlitw właśnie korzystając z tej książki. Czasami bowiem dzieci mają problem z wyrażeniem swoich myśli, ta książka może im pomóc zbliżyć się do Boga. 






Polecamy jej lekturę i zapraszamy do odwiedzenia Wydawnictwa PROMIC oraz do polubienia ich na Facebooku.

7 komentarzy:

  1. O super książka.Ładne ilustracje nauka i zabaea w jednym dla synka w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym do nuej zajrzala ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa moim zdaniem takie książeczki powinny byc na religii w szkołach wi przedszkolach gdy dzieci zaczynają nauke religii łatwiej by sie nauczyły niż z tych niektórych podręczników

    OdpowiedzUsuń
  4. My już znamy z pięcioletnim synkiem 6 modlitw wg katechizmu Kościoła .Myślę że te z tej książki też, by mu się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne książeczki, przydałyby się nam dakie

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu zadałas na początku pytanie, czy modlę się z dziećmi: ciężko jest nato odpowiedzieć by nie być źle zrozumianym, Ale nie. I nie dlatego że jestem niewierząca, bo mam wiarę ale zawsze uważałam ze moje dzieci sa jeszcze za małe. A i ja po dziennym rozliczaniu w pracy jestem juz tak zmęczona ze szybka kąpiel, krótka bajeczka czytana na dobranoc i spać. I chyba taka książka byłaby idealna dla takiej mamy jak ja. I zamiast bajki mozna by po nią sięgać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Modlę się z dziećmi ale troszkę się wygłupiają,staram się im tłumaczyć,że jest potrzebna powaga,wyciszenie ale też nie mogę ich za to karać to są jeszcze malutkie dzieci.Myślę,że książeczka bardziej by mi pomogła bo to nie zwykły modlitewnik :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger