4/24/2018 02:06:00 PM

Karolina Kowalska Avon Polska- Szminka True Colour Rose Enchantment

Chociaż za różami na ustach nie przepadam,chyba że tych wpadających we fiolet, to ta barwa ma coś w sobie, co sprawia, że mi osobiście bardzo się podoba.
Pamiętacie jak reagował mój syn na pierwszy kolor od Avon, z tym już niestety nie było "zamknięcia ust" stale powtarzał, że jestem piękna, aż mi trochę było głupio, że syn mnie tak wychwala;)




Kolor jest bardzo ładny, nasycony i trwały. Szminka ma kremowa konsystencję, która świetnie i równomiernie rozprowadza się po ustach, dzięki czemu nawet suche i spękane usta nie są problemem.  To co ważne szminka nawilża usta, nie powoduje ich wysuszenia, dlatego te szminki są godne polecenia dla tych z Was, które stosują kolor na ustach na co dzień .
Kolor kryje już za pierwszym pociągnięciem, kolor jest intensywny i długotrwały. Podobnie jak wcześniej opisywana szminka i ta łatwo się nie zmywa i nie rozmazuje, dlatego to też mój faworyt na wszelkie imprezy. Chyba żadna z nas nie lubi ciągłych poprawek, albo niedociągnięć, a już na pewno nie lubi być rozmazana.
Szminka nadaje ustom naprawdę niesamowicie nasycony kolor, teraz wiem skąd nazwa "true colour". Do tego ta seria naprawdę jest bardzo bogata w przeróżne odcienie, więc każda z Was znajdzie kolor odpowiedni dla siebie. Odcień Rose Enchantment jest naprawdę bardzo piękny, na zdjęciach całego tego uroku koloru nigdy nie da się zobaczyć, ale podoba mi się ten nasycony, a jednak nie przesadzony kolor, który mogłabym nosić nawet na co dzień. Podoba mi się też jego ciut matowe wykończenie, ja osobiście nie przepadam za szklistymi, błyszczącymi odcieniami.





Ja serdecznie polecam po raz kolejny zakupy u Karolina Kowalska Avon Polska, Karolina jest profesjonalistką, doradzi, pomoże i każdy będzie zadowolony:)

7 komentarzy:

  1. Fajny kolorek , nie zapowiadął sie tak delikatny i dla mnie extra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam różowe szminki, aczkolwiek ta jest jak dla mnie zbyt delikatna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor ladny chodz ja bym go nie yzyla ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wygląda na ustach ,jeszcze bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor szminki jest ładny,delikatny a zarazem wyrazisty :) Ważne,że Tobie się spodobał,warto sprawić sobie taki kosmetyk od razu lepiej każda z nas się poczuje :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger