4/06/2018 12:17:00 PM

VIP Cosmetics- Perfumy Męskie

Były damskie, są i męskie perfumy od Vip Cosmetics, żeby panowie nie myśleli, że ja tylko o kobietach myślę;)

Drodzy Panowie i Panie, które kochają swoich Panów, ten zapach to chyba najbardziej uwodzicielski zapach jaki poznałam. Początkowo kiedy użyłam go na nakrętkę, by poczuć zapach zanim użył go mój mąż, byłam trochę sceptyczna do niego. Myślałam, że to zbyt ciepły, zbyt słodki jak na mężczyznę zapach. A jednak po raz kolejny przekonałam się, że zapach najlepiej czuć na ciele, nie na nakrętce, czy papierku. 



Zapach jest słodkawy, ale zarazem bardzo męski, pobudza zmysły, przyznać muszę, że przykuwa uwagę kobiet.
Mój mąż użył go kiedy ja nie miałam o tym pojęcia, my jesteśmy z tych co muszą mieć 2-3 zapachy na zmianę, bo nie lubimy monotonni, więc kompletnie się nie spodziewałam, że użył właśnie Royal No2 od Vip Cosmetics i ten zapach po prostu wodzi za nos, dosłownie. Nie jest mocny, tzn mam na myśli duszący, bo męskie perfumy dla mnie zazwyczaj są po prostu za mocne i wręcz śmierdzące. Te są delikatne i pobudzają zmysły kobiet, a przecież o to chodzi by mężczyzna pachniał tak, że żadna kobieta nie jest w stanie się temu zapachowi oprzeć i nie zwrócić uwagi na posiadacza zapachu.

Perfumy są bardzo ładne i przede wszystkim trwałe, nie zauważam by mój mąż ponawiał psikanie perfumami, jeśli ich używa to raz na długi czas, jak nie na cały dzień. Perfumy te są bardzo subtelne, a zarazem wyraziste i naprawdę przyciągają uwagę innych kobiet.
Główne nuty zapachowe:

Głowa: ambra, paczuli, drzewo, piżmo
Serce: cedr, drzewo sandałowe, tabaka, czarny pieprz
Podstawa: czystek, cedr,bursztyn, wetyweria

 Ten zapach jest świeży, ciepły, a jednocześnie ostry, męski i zmysłowy, pasuje dla panów w każdym wieku tak naprawdę, bo przecież każdy mężczyzna uwielbia uwodzić. Zapach pasuje i na dzień i na wieczorne wyjście, choć moim zdaniem zdecydowanie lepiej pasuje do eleganckiego, wieczornego stroju, niż do biznesowego, ale to oczywiście już indywidualne podejście mężczyzny.



Zapach jest trwały i naprawdę podoba się kobietą, a mój mąż sam stwierdził, ze choć on bardziej lubi sportowy styl, to te perfumy są po prostu idealne na wieczorne wyjścia, czy rodzinne imprezy, bo dodają mu poczucia pewności siebie.
Dlatego ja polecam perfumy Infinity No 2 Royal Collection od Vip Cosmetics i zapraszam także do odwiedzenia firmy na ich Facebooku.


6 komentarzy:

  1. dobrze wiedziec :) nowy rok sie zaczął a wraz z nim nowe termin meskich urodzin i imienić albo i gwaizdka na koniec i warto wiedzieć co kupic z perfum i gdzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super muszę wypróbować też nie lubię monotoni
    Często zmieniam zapachy bo jak długo używam
    jednego to szybko się przyzwyczajam i go już nie czuje,dlatego lubię zmieniać .

    OdpowiedzUsuń
  3. Polaczenie takich nut zapachowych musi byc piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu to nie dobrze, że o mężczyznach myślisz, masz 2 w domku hihi. Żartuje oczywiście.
    Jak ten zapach uwodzi to niech mąż się nimi psika w domku hihi i uwodzi mnie kazdego dnia.
    Ale tak na poważnie to tak jak napisałaś ze zapach na nakretce czy papierku nie jest taki sam jak ulatnia się na ciele a co jeszcze na każdym inaczej. I fajnie ico najważniejszeusi sie podobać :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Subtelne a zarazem wyraziste perfumy to idealne połączenie, które uwielbiam. Myślę że mojemu mężowi, by się spodobały. On też nie lubi monotonii, mówi że jak za często używa tych samych perfum to ich już nie wyczuwa

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego producenta już nam bliżej pokazałaś.Mężczyźni też chcą bosko pachnieć i myślę,że ten zapach porwie niejednego faceta :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger