4/10/2018 12:58:00 PM

Karolina Kowalaska Avon Polska- Eve Confidnece czy Eve Alluring

Dzisiaj kolejne moje rozważania na temat produktów Avon, tym razem dwóch nowych zapachów Eve Confidence oraz Eve Alluring.
Oba zapachy są niedawno wprowadzonymi do oferty Avon, dlatego te z Pań, które zastanawiają się, który z  nich wybrać na dzień, a który na wieczór, lub który z nich jest ładniejszym, słodszym, cieplejszym? Te odpowiedzi znajdziecie dzisiaj w mojej opinii. 




Oba zapachy są piękne, to nie podlega wątpliwości, o ile lubicie słodkie, uwodzicielskie zapachy. Oba mają tę samą trwałość, różnią się oczywiście intensywnością zapachów oraz ich łagodnością. Ja już wcześniej pisałam, że mnie osobiście urzekł Alluring bardziej niż Confidence, ale to dlatego, ze jest ostrzejszy, taki trochę z pazurem, idealny na wieczorne wyjścia. Długo utrzymuje się na ciele, stopniowo uwalnia zapach, słodki, uwodzicielski. Zarówno Eve Confidence jak i Eve Alluring to zapachy orientalno-drzewne, z tą różnicą, ze Eve Confidence zawiera jeszcze waniliowe nuty, a Alluring owocowe nuty i moje ukochane piżmo. To chyba właśnie piżmo sprawia, ze Eve Alluring wygrywa jeśli o zapach chodzi:)

Zapach Eve Confidence zdecydowanie bardziej pauje na dzień, do pracy na przykład, jest delikatniejszym zapachem, a to za sprawą wanilii. Równie długo utrzymuje się na skórze co Eve Alluring, ale nie jest t zapach tak mocno "rzucający się w nos" .

Jeśli o opakowania chodzi, to ładniejsze, bardziej kobiece wydaje mi się opakowanie Eve Confidence, ale przecież nie opakowaniem pachniemy, tylko perfumami, który flakon skrywa w środku.

Oba zapachy naprawdę z czystym sercem polecam, bo oba są piękne, bardzo zmysłowe i bardzo kobiece, a do tego niezwykle trwałe.



Oczywiście na zakupy zapraszam do Karolina Kowalska Avon Polska, która bez wątpienia jest najlepszą doradczynią i ma najlepsze ceny :)

7 komentarzy:

  1. Super recenzja. Dla żony na Dzień Matki w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  2. No własnie mnie tez wizualnie podoba sie fiioletowy flakonik co do perfum musiałąbym nosem sprawdzić który mnie by bardziej uzekł

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne mają flakoniki. Świetna recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez wole bardziej intensywne zapachy 💝 Super,ze sa trwale i w pieknych flakonach

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze zapachy i flakoniki....trwałość też nie jest bez znaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię zapachy Avon mam już ich klika :) Obecnie moim ulubieńcem jest Luck ale nie znam tych więc może to się zmienić :) Wierzę,że zapachy są kuszące,flakoniki pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger