4/30/2018 03:32:00 PM

Perfumy MK- Damskie perfumy lane

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kolejną, fantastyczną firmę z perfumami, co prawda są to lane perfumy, ale chciałabym w tym poście obalić mit, że lane znaczy gorsze.
Perfumy MK otrzymałam i damskie i męskie, dlatego dziś post poświęcony zapachom damskim:)
Wybrałam sobie 3 zapachy:

Armani Diamonds
Lancome La Vie Est Belle
Thierry Mugler Alien


Co mają wspólnego ze sobą te 3 zapachy- oczywiście swoją wręcz pudrową słodycz, którą uwielbiam. Nie potrafię wybrać najlepszego zapachu z tych 3, serio wszystkich używam i każdy jest inny i wyjątkowy i sprawia, że czuję się kobieco. 
Perfumy lane jakie ja pamiętam, za czasów licealnych były może i ładne, może i podobne do oryginałów, ale strasznie ulotne. W zasadzie jak używałam ich np. przed wyjściem z domu, to zanim dotarłam na pociąg do szkoły już wcale ich czuć nie było, w dodatku musiałam uważać, bo niektóre z nich niszczyły ubrania. Dlatego bardzo ostrożnie podchodziłam do każdych testów z lanymi perfumami . Ale nie było zupełnie takie potrzeby, perfumy MK przede wszystkim są bezpieczne dla tkanin, po drugie  bardzo trwałe, a po trzecie mają tak bardzo zbliżony zapach do oryginału, że po co przepłacać
Perfumy można kupić w rożnych pojemnościach, ja mam w domu 50 ml oraz 10 ml. 
10 ml perfumy to super sprawa do torebki, czy też nawet na wyjście do kopertówki, nie zajmują wiele miejsca i są praktyczne, a do tego zawsze można odświeżyć swój ulubiony zapach .



Moje 3 zapachy są piękne, prawie takie jak oryginały, słodkie, tajemnicze , uwodzicielskie sprawiają że ja taka zawsze szara mysz, czuje się piękna i pewniejsza siebie. Kiedyś nie wierzyłam, że perfum może dodać pewności siebie, teraz jestem po prostu tego przykładam, wywalczyłam nie jedną ważną sprawę dla naszej 3 osobowej rodzinki :) Jestem dumną posiadaczką perfum MK i zaręczam Wam warto , warto i raz jeszcze warto kupić. Są tanie i są mega, mega, po prostu mega fajne:)
Ja jestem bardzo zadowolona z perfum dlatego polecam Perfumy MK i zapraszam na ich Facebooka

6 komentarzy:

  1. Tez pamiętam te jak my je nazywalismy podróbkami oryginałów :) Szeroki wybór choć ja preferyje nieco inne nuty zapachowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja żona też ich używa,bardzo je lubi.Mi też się podobają.Ładnie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki, ale wkrótce może kupię na próbę jakieś perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ciekawa propozycja.

    Delia Cosmetics

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze dobrany perfum do naszych upodobań dodaje pewności siebie :) Sama jestem ciekawa je poznać,zaintrygowałaś mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger