4/10/2018 03:05:00 PM

Lazell- One Women

Dzisiaj czas na pokazanie Wam tańszych, ale wcale nie gorszych perfum. Pisze tańszych, bo znalazłam że kosztują one ok. 20 zł za flakon 100 ml.


Nie znałam wcześniej firmy Lazell, dlatego to moje pierwsze z nimi spotkanie, ale zapachu które teraz Wam będę pokazywać co jakiś czas przekonały mnie, że to marka, na która warto zwrócić uwagę, bo po pierwsze ma piękne zapachy, a po drugie są one tanie.

One Women to zapach szyprowy, dedykowany dla kobiet inteligentnych, charyzmatycznych i wyrafinowanych. Nie chcę pisać, że taka jestem, bo nie wiem , ale zapach zdecydowanie przypadł mi go gustu. Jest przede wszystkim zapachem jak dla mnie słodkim i ciepłym, a jednocześnie charyzmatycznym, takim ciut zadziornym, tajemniczym. Ja osobiście podczas jego używania wyczuwałam nuty wanilii i nuty paczuli, oraz frezje, które kocham więc nie mogło tez być inaczej z perfumami.
Perfumy utrzymują się, jak na swoją cenę, przyzwoicie długo, oczywiście w ciągu dnia dla wzmocnienia zapachu używałam ponownie perfum, ale czuć je naprawdę długo. Zapach tez stopniowo się uwalnia i pozostaje na skórze bardziej słodki zapach wanilii niż pozostałych nut zapachowych. 




Polecam Lazell.

5 komentarzy:

  1. lubie zapach wanili i tej firmy nie znam wiec chętnei poznam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej firmy nie znamy więc po recenzji warto poznać i kupić dla żony .I w dodatku w dobrej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki. Już mnie zaciekawiłaś tym wpisem.. Uwielbiam zapach wanilii. Cóż trzeba poznać bliżej te perfumy

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda,że tańsze nie oznacza gorsze.Nie potrzebuję mieć markowych perfum dla mnie liczy się to co jest w środku.Po takiej opinii warto je poznać bliżej :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger