4/04/2018 04:44:00 PM

KapuCup- miarka temperatury wody

Może i wyrośliśmy już ż mleka modyfikowanego i bardzo żałuję, ze w tamtym czasie nie znałam miarki KapuCup bo ile zaoszczędziłabym czasu na wyjazdach i w nocy , no ale jak to mówią człowiek uczy się każdego dnia i jeśli jeszcze kiedyś będziemy mieli szansę z kolejnym dzieckiem przetestujemy miarkę KapuCup do mleka modyfikowanego. Tymczasem miarka KapuCup sprawdza się idealnie jeśli chodzi o przygotowywania herbatek z miodem np, tak by temperatura nie była za wysoka a miód nie stracił swoich właściwości. Miarki KapuCup używam także do sporządzania leków, takich w zawiesinie, gdzie temperatura ma być nie wyższa niż 40 stopni, ten kubeczek sprawdza się wtedy idealnie.





KapuCup to taki niby niepozorny kubeczek z miarką, na początku sobie myślałam pewnie nie sprawdzi się u nas, bo mleka moje dziecko już nie pija, a jednak w tak wielu przyziemnych czynnościach kiedy potrzebuje określonej temperatury wody nagle okazuje się, ze mam to cudo i nie muszę sama się gimnastykować by uzyskać taką temperaturę wody. Miarka naprawdę przyda się w domu nie tylko do mleka modyfikowanego. Choć muszę przyznać, ze to idealny gadżet na wyjazdy z maluszkiem, nie musicie już zabierać ze sobą termosu z woda odpowiedniej temperatury, czy np. tak jak ja to robiłam- pogrzewacza. Wystarczy miarka KapuCup, bo wszędzie teraz dostaniecie kubek wrzątku, z domu możecie zabrać co najwyżej przegotowaną, zimną wodę. Dzięki specjalnej miarce wiemy ile wlać wody zimnej, a ile wrzątku by powstała nam woda o idealnej temperaturze do sporządzenia mleka modyfikowanego. Utrzymanie go w czystości jest bajecznie proste, dlatego nie ma obaw o żadne względy higieniczne.





Ja zdecydowanie polecam przyszłym i obecnym rodzicom KapuCup to naprawdę super sprawa:) I zapraszam do polubienia ich na Facebooku.

6 komentarzy:

  1. Bardzo przydatne co prawda ja przy mleku nauczyłam sie juz na usta dobierać temperaturę ale miarka by sie przydął nie tylko z mozliwością dobrania temeratury

    OdpowiedzUsuń
  2. Baedzo fajna i przydatna w kuchni ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sprawa z ta miarka 👍 Tez mam i jak najbardziej polecam,bo u nas sprawdza sie idealnie do przygotowania kaszek dla coreczki 😇

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny gadżet i bardzo przydatny przy maluchach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja córeczka pije jeszcze mleko proszkowe a syn krowie.Podgrzewam im "na oko" :) Może i tej kubek przydałby się ale powoli wychodzimy z etapu butelki więc polecę przyszłym mamusiom w moim kręgu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger