4/23/2018 07:23:00 PM

Perfumy, perfumki FM- Zapach 366

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać i polecić, jak dla mnie nowy zapach, nowe perfumy od FM. Tak naprawdę to moje pierwsze spotkanie z perfumami FM i jestem zła na siebie, że dopiero teraz je wypróbowałam.



Są naprawdę piękne, zapach bardzo zbliżony do Black Opium , piękny, zmysłowy zapach i na dodatek bardzo kobiecy. Zapach ciepły, z nutami wanilii, jaśminu, paczuli doprawiony nutami przyprawy korzennej i pieprzu oraz z nutami gruszki i pomarańczy, to naprawdę niesamowite połączenie, takie kobiece, a zarazem bardzo zadziorne. Mój mąż powiedział, że ten zapach jest jego ulubionym.
Perfumy są tez bardzo trwałe, długi czas utrzymują się na ciele, stopniowo uwalniając swoje nuty zapachowe. Ten zapach idealny jest na wieczorne wyjście, czy też większą, wystawną imprezę. Są bardzo ładne i trwałe, więc nie trzeba gdzieś ukradkiem wymykać się i poprawiać zapach ponownymi dozami perfum na ciało. 
Zamknięte są w różowym, szklanym flakonie o pojemności 50 ml, ta pojemność starczy na pewno na długi czas, ja używałam perfum w różnych sytuacjach, nie tylko na wyjścia wieczorne, czy jakąś imprezę, ale także na co dzień, tak by sprawdzić jak się zachowuje ich intensywność na ciele. Muszę przyznać, że to naprawdę trwałe perfumy, nawet w ciągu dnia nie ulatniają się, a mój nos tak łatwo się nie przyzwyczajał do zapachu. Jednak zdecydowanie lepiej pasują do wieczornych wyjść, niż na co dzień, ze względu na swój zapach, który niektórym może wydawać się za bardzo "drapieżny" jak na porę dnia.




Perfumy nie są bardzo drogie, bo kosztują około 60 zł, a za tą cenę to chyba trwalszych nie znajdziemy, ale co ważne i czego też dowiedziałam się od Pani Angeliki (właścicielki Perfumy, perfumki FM) wszystko zależy od zaperfumowania perfum. Moje perfumy nr. 366 należą akurat do tych najwyżej zapefumowanym, stąd ich trwałość, warto zwracać na to uwagę.

Ja zdecydowanie polecam Wam zakupy u Pani Angeliki - Perfumy, perfumki FM, bo to bardzo pomocna, miła i przede wszystkim kompetentna osoba, a perfumy polecam zwłaszcza 366 , bo teraz wiem, że perfumy FM są warte uwagi i zakupu. Przekonałam się na własnej skórze i nosie;) 

6 komentarzy:

  1. O akurat na Dzień Matki byłby ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam sie perfumy wararte uwagi ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm chyba warto zerknąc perfum nigdy dość

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie znam, ale po takiej recenzji muszę wypróbować .

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupując nawet oryginalne perfumy nie mamy pewności,że będą trwałe.Flakonik jest prosty a na pewno skrywa w sobie wielką moc uwodzenia naszego nosa :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger