4/12/2018 01:12:00 PM

7Pharma- Lizaki Lily

Nigdy nie wierzyłam, że lizak może pomóc na gardło, albo że zawiera on witamin. Lizak, to lizak, słodki, cukrowy i psujący zęby dzieci.
A jednak nie, są jeszcze tacy producenci, którzy tworzą produkty z myślą o najmłodszych konsumentach. Produkty, które przekonają małych  grymaszących i kapryszących pacjentów.
Lizaki Lily poznaliśmy stosunkowo nie dawno, nie sądziłam, że tak szybko przyjdzie nam je konsumować.
Lizaki Lily jakie mogliśmy poznać to:
1. Lizaki z zestawem witamin o smaku truskawkowym
2.  Lizaki z zestawem witamin o smaku malinowym
3.  Lizaki na ból gardła o smaku malinowym
4. Lizaki na dolegliwości lokomocyjne o smaku pomarańczowym 


Lily to bezcukrowe, pudrowe lizaki, które kształtem trochę przypominają nam spodek ufo z bajek.  Pomimo że lizaki nie zawierają cukru są słodkie, smaczne i dzieci chętnie je zjadają. Czy są jednak skuteczne?
Dzień po tym jak dotarła do nas przesyłka złapał mnie okropny ból gardła, mąż w delegacji, a ja bez tabletek na gardło, pomyślałam skoro mam sprawdzić czy działa, to czemu by nie na sobie? Po jednym lizaku ból minął, pisze to z ręką na sercu, sama byłam w szoku, bo przy tak ostrym bólu najczęściej muszę wyssać opakowanie tabletek na gardło plus na noc robić płukanie gardła, a tu nagle pomógł jeden lizak.
Kolejny przykład potwierdzający działanie lizaków na gardło, to mój syn i jego nagła chrypa, która z sekundy na sekundę odbierała mu głos, zaczął się też płacz, niechęć do jedzenia i narzekanie na ból gardła, szybko sięgnęłam po lizaka Lily, Filip dość długo go konsumował, zaraz po zjedzeniu poszedł spać i rano po chrypie i bólu śladu nie było.
Czy więc to nie wystarczający dowód na to, że lizaki działają?

Lizaki z witaminami, mamy w dwóch smakach, a zwierają po 10 najważniejszych dla zdrowia witamin, które niestety dzieci wcale nie chcą przyjmować w formie tabletek, czy syropów, a lizak, to lizak prawda? Dziecko lizaka nie odmówi i kłopot z podawaniem dla zdrowia dziecka witamin rozwiązany.

Lizaki na problemy lokomocyjne- to chyba dla mnie, bo jak od małego aż po dzień dzisiejszy jak tylko nie widzę drogi jazdy mam ogromne problemy, za czasów mojego dzieciństwa niestety nie było takich smakowitych pomocników, tylko te ohydne tabletki, nie dośc że małe i ciągle mi gdzieś się zawijały pod język i łykałam milion razy, to jeszcze gorzkie i co gorsze usypiały mnie na podróż. Lizaki Lily na problemy lokomocyjne stworzone są na wyciągu z imbiru, który likwiduje uczucie dyskomfortu i nudności w podróży.



Ja polecam Wam szczerze te lizaki, jeśli mam być szczera nie wiem czy inne działają, ale Lily od 7pharma działają i tego jestem pewna na milion procent. Lizak to najlepsza i najatrakcyjniejsza forma podania witamin dziecku. Bez płaczu, bez marudzenia. POLECAM i zapraszam na stronę 7pharma oraz na ich Facebooka.

6 komentarzy:

  1. Co prawda moje nie przepadają za lizakami ale takie może by ich przekonały zwłąszcza że one zdrowe nie tylko cukier i puste kalorie a dzieciom ich nie trzeba za to witamin juz tak

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapewne i mojemu by smakowaly ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ich nie lubią.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znamy ich. Lizaki, które leczą, usmierzaja ból, mają witaminy to dobre rozwiązanie. Myślę że dzieci chętnie będą po nie sięgać

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kupowalam jeszcze swoim coreczkom tych lizakow, ale z pewnoscia zastapimy zwykle, ktore tak moje dziewczyny uwielbiaja tymi z witaminami

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam już o takich lizakach tylko innego producenta,dość mocno reklamowane :) Jeśli to wyrób medyczny a wiadomo,że dzieci nie chętnie przyjmują lekarstwa to czemu by nie :) Na ból gardła,na problemy lokomocyjne-to ciekawe rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger