4/12/2018 04:22:00 PM

Perfumy, perfumki FM- Chusteczki do mycia szyb

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać prawdziwą bombę, serio! Z produktami FM mam styczność po raz pierwszy, ale już wiem, że to nie jest ostatni raz, bo te chusteczki przekonały mnie jak dobrej jakości są to produkty.




Chusteczki do szyb sprawiły, że wreszcie odetchnęłam z ulgą i z wytchnieniem, a przede wszystkim wreszcie nie męczę się ze smugami, zaciekami na szybach, lustrach. Wystarczy jedna chusteczka do szyb od FM i moje lustro w szafie, które zawsze po prostu jest wypalcowana, przez moich chłopaków, wygląda jak nowe, bez smug, bez zbędnych wyczynów, zajmuje to mniej niz 5 sekund.
Chusteczki są nawilżone, ale nie wymaga się by po ich użyciu przecierać na sucho szyby, czy lustra, ja stosowałam już kilka razy na lustrze i na szybkie i sama nie wiem- magia chyba że nie ma żadnego śladu po ich użyciu. Pozostawiają czyste, błyszczące szkło. Ostatnio nawet użyłam na moich szklanych drzwiczkach w kuchni i myślałam, ze pozostaną ślady, bo akurat był do zmycia tłuszcz, jak to w kuchni . Na chusteczce brud, a drzwiczki czyste i bez zamazów i smug. 




Te chusteczki są po prostu rewelacyjne, po co się męczyć z płynami i milionem ściereczek, ręczników papierowych, które zostawiają drobinki z papieru na szkle i ciągle gdzieś pozostaje jakaś smuga, skoro mamy pod nosem takie cudo.
Nie muszę się męczyć, po kilka razy przecierać i poprawiać mycia szyb, by były one bez smug. Ja jestem po prostu zachwycona i zdumiona, że nie wiedziałam o nich wcześniej, bo tyle czasu można z nimi oszczędzić. 





Chusteczki wyciągają się z opakowania pojedynczo, ładnie pachną i naprawdę są skuteczne, dlatego jeśli chcielibyście ich wypróbować to polecam zakupy u Pani Angeliki na stronie Perfumy, perfumki FM

9 komentarzy:

  1. Cos dla mnie , zwykle uzywam do mebli chusteczek zwykłych ale one zostawiają smugi do szyb tylko płyn a takie rozwiązanie jak te chusteczki jak dla mnie bomba

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie jest antidotum na szyby i lustra bez smug😊😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj przyda mi się :)

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. O super czegoś takiego potrzebuje.Super recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba kazda ani domu by je chciala miec ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Do szyb czy luster to jeszcze nie używałam. Nawet nie wiedziałam że takowe istnieją . Dzięki temu wpisowi wiem ,że mogę sobie ułatwić życie i sprzątanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super przydatne w domu ulatwienie prac domowych.Genialne rozwiazanie z tymi chusteczkami👍

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przydatne w każdym domku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już straciłam cierpliwość do mycia ciągle szyb.Małe dzieci i ciągle ich paluszki :) Wiadomo,że muszę to robić a takich chusteczek nie widziałam na rynku,ciekawe i praktyczne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger