4/26/2018 05:39:00 PM

Lazell perfumy- Męskie perfumy Aqua HIM

Dzisiaj pora na kolejne perfumy od Lazell, tym razem męskie. Aqua HIM to odpowiednim zapachu Armani Acqua di Gioia, zapachu który uwielbia mój mąż i ja także.
Po raz kolejny jestem zdziwiona, że tak tani odpowiednik jest tak intensywny zapachem oraz stosunkowo trwały.



Jest to woda toaletowa o pojemności 100 ml, flakon prosty i pasujący do mężczyzny. Dla mnie osobiście ten zapach kojarzy się z odległymi krajami, z lekkością, rześkością po deszczu, czy też o poranku. Zapach idealny na dzień, dla mężczyzny pewnego siebie i silnego. Jego nutą podstawową jest białe piżmo, a ja osobiście kocham piżmo, bo dodaje tego charakterystycznego pazurka i tak naprawdę uwielbiam wszystkie zapachy, które piżmo zawierają.


Aqua HIM to zapach inspirowany zapachem Armani, jest bardzo zbliżony do oryginału, choć o wiele tańszy. Oczywiście nie jest identyczny, ani też tak trwały jak oryginał, ale za cenę mniejsza niż 20 zł, to naprawdę bardzo dobra woda toaletowa.

Mój mąż bardzo lubi ten zapach, nie jest on ostry, duszący i mimo, że mój mąż uwielbia na siebie wylewać litrami zapachy, to nie przeszkadza mi, nie gryzie użyty w dużej ilości.

ja polecam Wam perfumy od Lazell

6 komentarzy:

  1. Hm zapamietam i jak będzie potrzebny prezent dla faceta , wiadomo gdzie szukać inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super też lubię takie zapachy.Muszę wypróbować na sobie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Już po samym wstępie, z czym się Ci kojarzą, kupiłaś mnie. Ciekawa propozycja dla męża na prezent

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój mąż też lubi takie zapachy,ten widać,że jest nienachalny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger