12/16/2016 10:38:00 AM

Fabryka Kart Trefl Kraków- Karty Dzikie zwierzęta Polski, Dzikie ptaki Polski i Grzyby Polski

Jakiś czas temu otrzymałam do domu zestaw kart od firmy Trefl. Filip jeszcze w karty nie gra, ale wykorzystujemy je w innym celu, do nauki. Karty są bardzo solidne, dlatego bez obaw zastąpiłam je takimi obrazkowymi kartami. Owszem kiedy jest ciepło to super uczy się na dworze, teraz kiedy jest zima, utrwalam wiedzę Filipka takimi kartami. Tego co nauczył się latem i douczamy się kolejnych.



Talie są pięknie wydane , pod obrazkiem przedstawiającym zwierze czy grzyb mamy podpis z nazwą właściwą. Bardzo pomocne, bo i ja mogę się ciekawych rzeczy nauczyć. Przyznam szczerze nie znałam wszystkich zwierząt, a o grzybach nie wspomnę. 





Kartami można grać w różne gry, bo normalnie są oznakowane jako as, król, pik, trefl czy też karo.
Można więc zagrać w makao, remika, kierki, wist, 66, moim zdaniem można grać w pana i wojnę, a pewnie i znaleźliby się i tacy co zagraliby w pokera:) Do pierwszych 5 gier karcianych mamy dołączoną w zestawie (w pudełeczku) instrukcję, wiec nawet taki laik karciany jak ja może śmiało nauczyć się grac w karty:) 







Karty są świetne, sami zobaczcie, moim zdaniem warto takie karty miec w domu, nie tylko do gry, ale i do nauki, bo ja osobiście także dużo się z nich dowiedziałam:)

Polecam Wam Fabrykę Kart Trefl Kraków i zapraszam do nich na Facebooka.

13 komentarzy:

  1. Wow świetne karty :-) można grać i wiele się nauczyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super :) od razu bym się szybciej nauczyła jakie to grzyby i wkońcu mąż by miaó z kim iśc na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze takich nie widziałam !! Super

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne i masz rację karty nie tylko do grania mogą służyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz spotykam się z takimi kartami i jestem zachwycony.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :-) uwielbiam grać w karty ale z takimi to wieksza frajda

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne nie trzeba umieć grać by je mieć

    OdpowiedzUsuń
  8. Karty są naprawdę świetne ile możemy się z nich dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger