1/24/2018 09:54:00 PM

Karolina Kowalska Avon Polska- Woda perfumowana Rare Pearls

Woda perfumowana Rare Pearls to dla mnie zupełna nowość, choć perfumy powstały już 2004 roku. Byłam ich bardzo ciekawa, bo znam kilka zapachów z Avon i nie wszystkie to moje faworyty. Ja osobiście lubię słodkie zapachy, aczkolwiek lubię też mocne dla niektórych wydające się za ciężkie zapachy, dlatego po przeczytaniu kilku recenzji na temat tej wody byłam pewna, że muszę ją poznać bliżej. Nutami głowy są brazylijskie drzewo różane, pieprz, Śliwka i biały miód; nutą serca jest magnolia; nutami bazy są piżmo, drzewo sandałowe i paczula.



Zapach jest typowo kwiatowy, szczerze mówiąc najbardziej wyczuwalne są dojrzałe, jak dla mnie takie mega dojrzałe, dorodne kwiaty. Zapach jest naprawdę piękny, a do tego bardzo trwały. Ja czuje go cały dzień na sobie, to znaczy ja osobiście, zazwyczaj zapachy po prostu znikają, przyzwyczajamy się do nich i nie czujemy, a Rare jest wyjątkowo trwałym zapachem, co daje mi poczucie pewności siebie. Ten zapach idealnie nadaje się na co dzień, do pracy, na wyjście i na wyjątkowe okazje. Nie jest duszący, choć na samym początku ten zapach jest dość intensywny, to jednak stopniowo zanika i staje się bardziej stonowany, pięknie kwiatowy, jak dla mnie to zapach słodki. Zdecydowanie najbardziej wyczuwalne są magnolia i kwiat róży, w połączeniu z paczulą i piżmem tworzą niezwykły bukiet zapachu.



Zapach utrzymuje się bardzo długo na ciele, a na ubraniu to już w ogóle jest bardzo trwałym zapachem. Popsikałam dla testu swoją apaszkę po tygodniu wyjęłam ją z szafy i pachniała bardzo ładnie i mocno.
Ten zapach moim zdaniem nie jest dla każdej grupy wiekowej, moim zdaniem dla nastolatek może być to jeszcze za poważny zapach, który wydawać się będzie im za ciężki, teraz wiem skąd wzięły się te opinie, że to ciężki zapach. Ja lat mam 30 i powiedziałabym, że ten zapach jest dla jeszcze starszych pań, które w pełni docenią ten piękny kwiatowy bukiet zapachu.


Flakonik moim zdaniem ma bardzo ładny kształt i ten perłowo-biały kolor dodaje temu zapachowi wiele elegancji, bo i sam zapach dodaje elegancji kobiecie, która go użyje. Wystarczy jedno psiknięcie i zapach czuć i czuć. Mojej mamie się on bardzo podoba, stwierdziła, że wreszcie używam eleganckiego zapachu, a nie mdlącego, dlatego uważam że warto go polecać.

Polecam zakupy u Karolina Kowalska Avon Polska i polecam wodę toaletową Rare Pearls. 

6 komentarzy:

  1. Lubię perfumy od Avon generalnie, tylko jeden raz nie trafiłam z wyborem.
    Ważne dla mnie oprócz nut zapachowych jest trwałość i też wygląd, bo ładna buteleczka zachęca by po nią sięgnąć. ..a i na toaletce lubię ciekawe buteleczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Cos dla mnie chociaż ja nie przepadam za kwiatowymi jesli są słodkie, ale po nutach zapachowch ciekawi mnie ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam i bardzo lubię ten zapach, to fakt są bardzo trwałe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy flakonik, taki inny niestandardowy doczytałam w opinii że zawierają zapach piżma kocham go więc dla mnie perfumy będą cudownie pachnieć, z chęcią poznam je bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam kilka zapachów z Avonu,tego akurat nie.Myślę,że by mi się spodobał,która kobieta nie kocha perfum :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger