8/27/2018 12:47:00 PM

Dadada.pl- Był sobie szczeniak Ellie

Niektórzy z Was wiedzą, że od niedawna w naszym domu jest nas więcej, o jednego, psotnego członka rodziny- Bąbla. Kiedy czytaliśmy książkę o Ellie marzyłam, by mój pies był tak fantastycznym jak ona i wiecie co póki co mój pies wzbudza we wszystkich tyle pozytywnych emocji, że aż trudno uwierzyć mi w to. Traciłam wiarę w ludzi i psina na nowo ją buduje;)
Ellie główna bohaterka książki była taki moim motorkiem by przyśpieszyć adopcję pieska już na ten moment, a nie kiedyś tam będzie.




Ellie przenosi nas do pieskiego życia, pełnego wzruszeń i niesamowitych przygód. Książka kierowana jest do młodszych czytelników, ale przyznać muszę szczerze, że mnie osobiście bardzo wzruszyła ta psia dobroć i książka przypadła mi do gustu. Każdy pies ma misję do wykonania, Ellie służy ludziom, jest psim ratownikiem, ratuje ludzi którzy zbłądzili w górach, zasypanych pod gruzami, ale to taka jej rola. Jednak prawdziwie wzruszające jest to kiedy Ellie postanawia pomóc swoim opiekunom. Dostrzega ich smutek i pragnie ze wszystkich sił im pomóc. Jacobowi pogrążonemu w smutku po stracie swojej ukochanej żony oraz bardzo samotnej Mayi.




Książka pisana standardową czcionką (standardową jak na książki) z podziałem na rozdziały, wiec nie ma obaw, że się zagubimy. To też super sprawa dla dzieciaków czytających książkę, bo mogą czytać po rozdziale dziennie. W książce znajdziemy także bardzo ładne, choć zachowane w czarno-białej kolorystyce ilustracje. Książkę czyta się dość szybko  i bardzo przyjemnie, jest pełna ciepła, pełna wzruszających historii i na pewno przypadnie do gustu miłośnikom "merdaczy ogonem".
Polecam książkę i zapraszam do księgarni Dadada.pl

3 komentarze:

  1. Fajna ksiązeczka az by sie chciło przeczytać nie tylko dzieciom ale i samaemu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super książeczka. Jest pełna wzruszeń, emocji .

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecnie pieska nie mamy :) Książka na pewno ciekawa i dla dzieci lubiących czytać to kolejna fajna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger