8/28/2018 04:01:00 PM

Wydawnictwo IBIS - Antologia poezji dla dzieci

Uwielbiam zbiorowe wydania wierszy dla dzieci, poezja dla dzieci jest naprawdę wyjątkowa, dlatego dzisiaj chciałabym Wam polecić jedną z pozycji książkowych Wydawnictwa IBIS, którą po prostu uwielbiamy z Filipem. Czytamy ją codziennie, niektóre wiersze czytaliśmy już wielokrotnie, mój Filip uwielbia książki, a ta jest wyjątkowym zbiorem.



W tej książce znajdziemy wybrane wiersze takich autorów jak Fredro, Karsicki, Konopnicka, Słowacki, Kraszewski, Jean de La Fontaine, Tuwim, Brzechwa, Twardowski, Chotomska, czy też mniej nam znani Kulmowa, Ratajczaj, Bełza i kilku innych autorów pięknych wierszy.
Wiersze są przeróżne i jest ich naprawdę spory zbiór, my czytaliśmy książkę przez kilkanaście wieczorów, aż dotarliśmy do końca, każdy z wierszy jest niepowtarzalny i tworzy piękną poezję dla dzieci. Książka nadaje się i dla młodszych dzieci i dla tych, które już samodzielnie czytają.
Pięknie wydana, w twardej oprawie z niezwykle kolorowymi ilustracjami, które uświetniają każdy wiersz to naprawdę piękny tomik poezji.








Ta książka sprawiła, że wróciłam myślami do czasów swojego dzieciństwa kiedy moja babcia,czy też moi rodzice czytali mi te same wiersze na dobranoc.
Wzruszająca książka, w przepięknej odsłonie. Na poezję nigdy nie jest za wcześnie, ani za późno, a ta książka sprawia że chce się więcej i więcej.
Już dawno nie widziałam tak pięknie wydanego zbioru, dlatego jeśli chcecie poczytać dziecku o Chorym Kotku, albo o Stefku Burczymucha, czy też o Zosi Samosi, lub o Samochwale to ta książka zawiera je wszystkie. Ta książka zawiera ponad 160 wierszy, a każdy z nich jest piękny i wyjątkowy. 
Ja zdecydowanie polecam Wydawnictwo IBIS i zapraszam na ich Facebooka

3 komentarze:

  1. Ciekawa książeczka :0 córcia szybko łapie wierszyki ale aż wstyd sie przyznać samemu mało co sie już pamięta czas sobie przypomniec

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow fajna książka. Tyle wierszyków z mojego również dzieciństwa w jednym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdzam,że ta książka jest godna zakupu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger