8/09/2018 08:48:00 PM

Torbyjutowe.pl - torba na miarę oczekiwań każdej kobiety

Podczas podróżowania po górach bardzo praktyczne, a przede wszystkim wygodne i pojemne okazały się dwie torby jutowe od Torbyjutowe.pl.


Torby jutowe są nie tylko wygodne, czy praktyczne, ale także bardzo eleganckie, więc nadają się na każdą okazję, jako dopełnienie naszej stylizacji.
To co wyróżnia torby to wykonanie na najwyższym poziomie. Każdy szczegół jest zeszyty bardzo starannie i solidnie, te torby nosiły spore ciężary. Dla przykładu podczas naszej wędrówki nad Morskie Oko większa torba dźwigała butelkę 1,5 litra oraz 1 litrowy bidon, 4 kurtki, chusteczki nawilżane, mój sweterek oraz sweterek syna. Była więc upchana na maksa i dość ciężka bo tak naprawdę podczas wędrówki ciągle coś przekładałam do niej na wierch. Torba przeżyła bez najmniejszego szwanku naszą wędrówkę w górę i w dół. Robiła też niezłą furorę, bo wszystkie Panie zadziwiała jej pojemność i wytrzymałość.





Mnie natomiast urzeka ich uniwersalność, mogę je nosić do dżinsów, do zwiewnej sukienki czy letnich spodenek. Te torby świetnie sprawdzają się na zakupy, na wycieczki, czy po prostu na wyjście. Mają bardzo wygodne, poręczne uchwyty, które nie wpijają się w rękę, nawet jeśli w torbach nosze ciężkie rzeczy. TorbyJutowe.pl wyróżnia także brak przykrego, niezbyt jednak lubianego zapachu juty, torby nie mają żadnego nieprzyjemnego zapachu. Jak dowiedziałam się od firmy, torby przechodzą specjalny zabieg pozbawiający ich tego nieprzyjemnego zapachu, a później jeszcze kilka dnia takie torby "leżakują" czy jak kto woli "odpoczywają" na magazynie i dlatego nie czuć juty. Torby z juty są bardzo wygodne, choćby na ciuchy, nie zaduszą ich, bo przepuszczają całkowicie powietrze, sprawdzą się więc na wypad nad morze lub na basen. Sprawdziły się świetnie w górach i sprawdzają się w życiu codziennym matki z dzieckiem, który koniecznie chce wszystko ze sobą zabierać ;)




Ja sobie bardzo chwalę te torby, bo wybór fasonu czy koloru jest spory i na pewno każda z kobiet dopasuje torbę do swoich potrzeb. Ja wybrałam dla siebie dwa rozmiary i dwa różne kolory, obie sprawdzają się świetnie. Większa sprawdzała się na wyjeździe w górach, żeby zapakować wszystkie potrzebne rzeczy. Mniejsza sprawdza się tu, na miejscu. Taka lekka i zwiewna, idealna na lato, dopełni każdą stylizację i doda jej trochę elegancji, a zarazem trochę luzu.
Polecam bo warto:) i zapraszam na stronę Torbyjutowe.pl oraz na ich Facebooka

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajne są takie torby na zakupy. Wpadnij i do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że są bardzo mocne i fajne wykonane ! Lubię takie torby wielokrotnego użytku ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydają się być takie solidne i wytrzymałe, jak piszesz

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne ja takie lubie idealne własnei na lato na wyjazdy czy zakupy :) chyba czas sie w takie zaopatrzyc

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygodna, ładna i praktyczną. Taką torbę winna mieć każdą kobieta i to nie tylko w podróży

    OdpowiedzUsuń
  6. Te torby są świetne,bardzo proste i uniwersalne do noszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger