8/24/2018 07:36:00 PM

Wydawnictwo Pryzmat- Mam kilka lat i chętnie odkrywam świat

Przedszkole już za kilka dni, znowu zacznie się nauka, ale póki trwają wakacje do nauki podchodzimy bardziej na luzie, bez spinania i z uśmiechem, a przede wszystkim bez zbędnego przymusu, który niestety panie przedszkolanki uwielbiają stosować. Moim zdaniem dziecko więcej uczy się w domu niż w przedszkolu, ale to moje zdanie i przedszkole traktuje jako formę rozrywki dla dziecka, bo tam uczy się życia w grupie rówieśników. Ja stawiam na edukację w domu, bo wiem, że mam naprawdę niesamowicie mądre dziecko, które chłonie wiedzę szybko i trwale, ale jeśli się go nie zmusza, a zadania są urozmaicone. Pisze to, bo w przedszkolu do którego już nie będzie chodzić słuchałam, że moje dziecko niczego nie umie i dlatego tak mało książki uzupełnił.
Jeśli macie szanse proponować jakieś pozycje książkowe dla dzieciaczków, to polecam Wam z czystym serduchem Wydawnictwo Pryzmat. 





Książeczki są bardzo przejrzyste, kolorowe i zadania tak różnorodne, że dziecko nie zazna monotonni i z przyjemnością będzie uczyć się o kolorach, o przyrodzie , czy też cierpliwie uczyć się pisania-szlaczków. My mamy w domu dwie części tej książki i obie wzbudzają takie samo zainteresowanie mojego syna. lubi wykonywać wszystkie polecenia, nie marudzi, że się znudził, że to już było, rozwija swoje umiejętności , rozwija także swoje zainteresowania światem przyrody i wszystkiego co z nim związane. W końcu małe dzieci interesują się wszystkim i trzeba tą ich fascynację odpowiednio kierować, rozwijać ich umysły, otwierać na adekwatne do wieku informacje.








W książka znajdziemy dużo ciekawych zadań, pomogą pokazać dzieciom co to znaczy zdrowa żywność, utrwala wiedzę o liczbach, kolorach, kształtach, a także pozwala fajnie spędzić czas z rodzicem, uczy o zjawiskach pogodowych ćwiczy spostrzegawczość, precyzje ruchów ręki . Nam bardzo się podoba, bo nie jest to typowo przedszkolna książka, oklepana typu połącz kropki, albo pokoloruj obrazek, albo znajdź niepasującą rzecz. Te zadania także się pojawiają, ale jest ich tylko kilka, a nie co ćwiczenie te same zadania do wykonania. Monotonia nie jest wskazana dla dzieci:) A z książkami od Wydawnictwa Pryzmat nic takiego miejsca mieć nie będzie.
Ja polecam Wydawnictwo Pryzmat i zapraszam także na ich Facebooka

3 komentarze:

  1. Nauka i zabawa w jednym. Lubie kupować starszemu synkowi takie książeczki rozwijające sprawność manualna, kreatywnosc, myślenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja takie uwielbia :) książeczki dla niej to musza mieć zadania lub jakies inne nauczające rzeczy. Zwykłe kolorowanki z naklejkami odpadaj przy takich , ale takich własnei w sklepach mało

    OdpowiedzUsuń
  3. Książeczki idealne dla mojego przedszkolaka,uczą,bawią,dziecko pozytywnie spędza czas wolny

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger