8/13/2018 02:39:00 PM

Naszeokleiny- okleina meblowa calvados

Dzisiaj pora pochwalić się efektami pracy nad zmianą wyglądu kuchni;) Może zmiana jest niewielka, ale mnie nareszcie cieszy, że nie ma już brzydkiego śladu po oderwanej naklejce.
Nie wiem czy ja miałam pecha, czy akurat ta firma ma tak mocne naklejki, ale podczas usuwania naklejki informacyjnej ze zmywarki, namaczałam oczywiście i nie szorowałam, a mimo to został brzydki ślad, który szpecił zmywarkę.







Długo myślałam nad oleiną, ale nigdy nie znalazłam odpowiedniego wzoru czy koloru, a w naszeokleiny wzór i kolor odpowiada prawie naszym meblom i nareszcie nie rzuca się w oczy. No i problem brzydkiego śladu po naklejce rozwiązany:)
Okleina jest bardzo prosta w obsłudze, jeśli tak to można nazwać. Tylna strona naklejki ma narysowane podziałki, dzięki którym docięcie na właściwą długość to pestka, nie trzeba odmierzać, rysować i potem myśleć czy na pewno prosto tniemy, to naprawdę duża wygoda. Miałam kiedyś do czynienia z inną okleina i nie miała podziałki, przycięta krzywo i do wyrzucenia, dlatego wspominam o tej podziałce bo to istotna zaleta:)
Odklejenie i naklejenie na powierzchnię zmywarki nie wymagało specjalnych sprzętów, wystarczył mi zeszyt w twardej oprawie, bo zależało mi na szybkim montażu. Jeśli nawet pojawił się pęcherzyk, można bez problemu odkleić i nakleić drugi raz, klej ładnie trzyma, mimo że ja na samym początku oderwałam trzykrotnie okleinę i naklejałam od nowa. Samo naklejanie zajmuje niewiele czasu, a okleina trzyma się idealnie. U nas na zmywarce, gdzie ciągle jest kontakt z wodą, czy też ciepło podczas pracy zmywarki, trzyma się idealnie.




My jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów, praca dla jednej osoby na 5 minut dosłownie i po problemie brzydkich śladów.
Polecam okleinę jako formę odświeżenia porysowanych nawierzchni mebli czy urządzeń takich jak zmywarka, lodówka.
Naszeokleiny mają bogaty wybór oklein meblowych, ale także oklein na szkło, czy mat podłogowych. Polecam z czystym sercem ten sklep, bo jest tanio, szybko, a towar jest najwyższej jakości:)
Zapraszam na stronę Naszeokleiny oraz na ich Facebooka

5 komentarzy:

  1. Wygląda świetnie chociaz zmywarki póki co nie mam chętnie okleje inny sprzęt np lodówke :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy sposób odświeżenia wizerunku rzeczy i szczerze powiedziawszy nie widać różnicy między okleiną A meblami

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wyglada.Dzieki takiej okleinie szybko, tanio odnowimy czy nadamy charakter meblom czy sprzętom

    OdpowiedzUsuń
  4. W prosty sposób można odświeżyć swoje meble,ciekawe i jakie genialne :) Muszę o tym pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A co to za zmywarka ? Jakiej marki? Pytam, bo właśnie planuje teraz kupić coś nowego dla siebie, a ta wydaje się całkiem fajna. No i oczywiście fantastyczny pomysł na wykończenie kuchni, na oklejenie takiej zmywarki.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger