8/23/2018 06:02:00 PM

Wydawnictwo Zielona Sowa- Wielka Księga Wiedzy. Cały Ten Świat

Książki dzielę na takie do czytania na lepszy sen oraz takie które mogą stanowić niezłe uzupełnienie wiedzy szkolnej. 

Wielka Księga Wiedzy. Cały Ten Świat to ten drugi typ książek, zdecydowanie polecam ją dla starszych dzieci, jest to książka od 6 roku życia i na pewno napisana w taki sposób, że nasze dzieci mogą zaskoczyć swoją wiedzą w szkole- łatwo, zwięźle, na temat, bez nudnej teorii, tylko najważniejsze fakty, ciekawostki, które potrafiły zaskoczyć także i mnie:)


W książce nie ma za wiele tekstu, tak jak już wspomniałam są to ciekawostki, najistotniejsze fakty o zwierzętach,  przyrodzie,  muzyce, budowlach, naszym ciele, internecie, znajdziemy w niej także sporo legend a także historyjek o potworach. Znajdziemy w niej także informacje ze świata kulinarnego i poniekąd kosmetycznego (kto wiedział, że z marmuru wytwarza się pastę do zębów).





Książka jest dużego formatu, w twardej oprawie, a każda stronica jest przepięknie zilustrowana. Ilustracje stanowią naprawdę atrakcyjną dla oka otoczkę tych niesamowitych informacji.
Ja osobiście nigdy wcześniej nie słyszałam o tym, że Rozgnieciony czosnek ma mocniejszy smak niż siekany, a paznokcie rosną szybciej kiedy jest ciepło.

Ta książka wciąga, jest na pewno bardzo fajną propozycją na udany prezent, jeśli nie macie pomysłu co kupić dziecku z okazji urodzin, dnia dziecka lub innej uroczystości polecam kupić własnie tę książkę. Może być to wspaniały początek wielkiej pasji, bo nauka nie musi być nudna, trudna i nie musi wyglądać jak przymusowa. Wiedza zawarta w tej książce zaprocentuje w przyszłości, dlatego polecam Wydawnictwo Zielona Sowa i zapraszam także na ich Facebooka

4 komentarze:

  1. O książka dla mojej Majki w sam raz :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz widze mine córci az by jej się oczy z radości rozszerzyły cos dla niej :) kocha takie książki ja mniej bo miała bym tys pytań itp ale taki urok rodzica

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa propozycja dla mojego sześciolatka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka ciekawie opracowana,bawi,uczy,mało tekstu a jednak można z niej dużo się dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger