8/24/2018 02:50:00 PM

Faberlic Uroda- Żel w sprayu do stóp z prebiotykami

Lato to czas kiedy niestety noga się poci częściej, ale także częściej przebywamy na plażach, basenach i tam nie trudno zarazic się różnymi chorobami skórnymi (nie tylko grzybicą). Dlatego warto zadbać też o swoje stopy każdego dnia i fundować im odpowiednią ochronę, nie tylko nawilżenie kremami, ale także używanie choćby tegoż sprayu z prebiotykiem na pewno przysłuży się ochronie skóry, a i przy okazji stopy nie będą brzydko pachnieć, bo prebiotyki nie pozwolą na rozwijanie się bakterii. 





Spray zamknięty jest z niewielkiej buteleczce o pojemności 100 ml, z dozownikiem idealnym na lato. Żeby użyć sprayu należy najpierw nanieść go na dłonie i dopiero wmasować w stopy. 
Gwarantuje Wam, że to naprawdę bardzo dobry produkt, bo ja odczuwam dużą różnicę, chociażby w zapachu, po całym dniu na dworze, na cieple, w półodkrytych butach jednak stopa mimo wszystko się poci, ba w takie upały poci się nawet w sandałkach najbardziej odkrytych jak się da;)
Spray szybko się wchłania, nie pozostawia na stopach tłustego filmu, więc można go stosować o każdej porze dnia bez obaw, że noga się będzie nam ślizgać. Ma lekko mentolowy, bardziej kojarzący mi się z apteką zapach, ale jest on naprawdę słabo wyczuwalny.
Spray jest naprawdę bardzo dobry, dlatego polecam go Wam i zapraszam do Faberlic Uroda

3 komentarze:

  1. Coś dla mnie idealne na lato i nie tylko . Stopy to moja zmora

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ukrywam taki spray zdecydowanie by mi się przydał nie tylko latem ale i cały rok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy produkt,nie tylko na brzydki zapach stóp,nie tylko na lato,mi przydałby się bardzo

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger